Τετάρτη 01 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Porsche Taycan 4S 2020: Επί νέας βάσης

Porsche Taycan 4S 2020: Επί νέας βάσης

Η γερμανική φίρμα εμπλουτίζει την γκάμα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης Taycan με τη νέα βασική έκδοση η οποία θα διατεθεί σε δύο διαμορφώσεις ισχύος και μπαταρίας προφέροντας ισχύ 530 ή 571 ίππων και αυτονομία από 407-463 χλμ.

Μετά την επίσημη παρουσίαση των εκδόσεων Τurbo και Turbo S, η Porsche προσθέτει στην γκάμα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης Taycan μια ακόμα έκδοση η οποία επίσης ακολουθεί το σύνηθες μοτίβο ονοματοδοσίας της Porsche με ότι αυτό συνεπάγεται.

Η νέα, 4S λοιπόν τοποθετείται στην γκάμα κάτω από τις προαναφερθείσες και ήδη γνωστές Turbo και Turbo S αναλαμβάνοντας τον ρόλο της βασικής έκδοσης. Έτσι αν και, όπως ακριβώς ισχύει για τις δύο Turbo  εκδόσεις, η 4S εφοδιάζεται με ηλεκτρικό σύνολο αποτελούμενο από δύο μοτέρ, στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς διαμορφώνεται σε 530 ίππους. Η επιτάχυνση της 4S από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 4,0 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα.

Μικρότερης απόδοσης είναι και η μπαταρία καθώς η 4S στη βασική της έκδοση εφοδιάζεται με μπαταρία 79,2 KWh η οποία της εξασφαλίζει αυτονομία 407 χλμ.

Στην περίπτωση που τα παραπάνω μεγέθη κριθούν ανεπαρκή από κάποιον, πριν καταφύγει στις εκδόσεις Turbo, θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μιας ισχυρότερης διαμόρφωσης έκδοση της 4S, ισχύος 571 ίππων και με υψηλότερης απόδοσης μπαταρία (93,4 KWh) αντίστοιχη των Turbo και Turbo S που, στην συγκεκριμένη περίπτωση αυξάνει την αυτονομία σε 463 χλμ. καθιστώντας την συγκεκριμένη έκδοση την αποδοτικότερη της Taycan.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση επιταχύνει επίσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα ενώ διαθέτει και την ίδια μέγιστη ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.

Για την ακρίβεια, μόνο οι πιο εξοικειωμένοι και παρατηρητικοί θα μπορούσαν να εντοπίσουν τις διαφορές σε ό,τι αφορά την εξωτερική της εμφάνιση η οποία είναι ηπιότερη σε ορισμένες λεπτομέρειες σε σχέση με τις Turbo και Turbo S. Το εσωτερικό παραμένει απαράλλαχτο με κυρίαρχα την οθόνη των 10,9 ιντσών για την οθόνη του infotainment και τις πολυτελείς δερμάτινες επενδύσεις.

Επίσης, η 4S επωφελείται εξίσου από το σύστημα ελέγχου του πλαισίου 4D Chassis Control ενώ διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό την ενεργή, τριών θαλάμων αερανάρτηση. Τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν το πανίσχυρο σύστημα πέδησης που αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και δισκόφρενα 360 χιλ. μπροστά από και τετραπίστονες δαγκάνες και δισκόφρενα διάστασης 358 χιλ. πίσω.

Sports in

Άιρτον Σένα: Τριάντα χρόνια χωρίς τον θρύλο

Έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε που ο «θεός» των γκραν πρι μετακόμισε σε άλλες πίστες, αφού φρόντισε να φτιάξει τις επίγειες...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 01 Μαϊου 2024