Φωτογραφίες: Automedia

Η δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της γερμανικής φίρμας πληθαίνει τις δημόσιες εμφανίσεις της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, δίνοντας τη δυνατότητα αποκωδικοποίησης των επιμέρους χαρακτηριστικών της.

Όπως πολύ εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς, η GLB θα αποτελέσει το ηλεκτρικό alter ego της νέας GLB, υιοθετώντας τα διακριτικά EQ B και μαζί με αυτά ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο.

Αν και η γερμανική φίρμα δεν έχει ακόμα δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η GLB θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα ανάλογης λογικής με το EQ A Concept, προσφέροντας ισχύ 200 kW, μέγεθος το οποίο μεταφράζεται σε 268 ίππους και 499 Nm ροπής.

Τον ηλεκτροκινητήρα θα τροφοδοτούν μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 60 KWh οι οποίες αναμένεται να εξασφαλίζουν αυτονομία 500 χλμ. ήδη από τη βασική έκδοση του μοντέλου.

Μάλιστα, χάρη στη δεδομένη ευρυχωρία που εξασφαλίζει η τετραγωνισμένη σιλουέτα της GLB και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, υπάρχουν σκέψεις από την πλευρά της Mercedes-Benz να προσφέρει εκδόσεις με μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρίες.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, κατ΄αντιστοιχία με την EQ C, η EQ B θα διαθέτει «κλειστή» γρίλια, ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα και φυσικά, αναθεωρημένο πίσω τμήμα απ’ όπου θα λείπουν οι απολήξεις της εξάτμισης. Την εικόνα θα συμπληρώσει ένα σετ πιο αεροδυναμικών ζαντών.

Όπως και να έχει με τις λεπτομέρειες, είναι σαφές από στοιχεία όπως τα καμουφλαρισμένα φωτιστικά σώματα ότι το παρόν δοκιμαστικό πρωτότυπο δεν απέχει πολύ από τον τελικό προορισμό και την τελική μορφή του. Αν και η γερμανική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει χρονοδιάγραμμα άφιξης, η EQB αναμένεται να παρουσιαστεί στην Ευρώπη μέσα στους επόμενους -λίγους- μήνες.