Φωτογραφίες: Automedia

Το μικρομεσαίο μοντέλο της Audi προσφέρει τις πιο αποκαλυπτικές εικόνες του μέχρι στιγμής, δίνοντας μια σαφέστερη αποτύπωση της διαμόρφωσης της νέας γενιάς του.

Κατά την προσφιλή συνήθεια της γερμανικής φίρμας, η σχεδίαση της νέας γενιάς του A3 δεν διαφοροποιείται ριζικά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Παρά τα φαινόμενα, είναι δεδομένο ότι κάθε επιφάνεια και λεπτομέρεια του Α3, έχει ανασχεδιαστεί  με στόχο μια δυναμικότερη εμφάνιση η οποία υπογραμμίζεται από τα στενότερα κεντρικά φωτιστικά σώματα με τα νέα γραφικά και την γεωμετρική γρίλια, αντίστοιχης αισθητικής με το προσφάτως ανανεωμένο Α4.

Ανεξαρτήτως αισθητικής, το νέο Α3 αναμένεται να είναι διαθέσιμο σε πεντάθυρη Sportback, πρακτική Avant αλλά και τετράθυρη έκδοση από την οποία αναμένεται να προκύψει και cabrio έκδοση. Αντιθέτως αμφίβολη έως απίθανη θεωρείται η παρουσία μιας τρίθυρης έκδοσης αμαξώματος η οποία θα εξαλειφθεί από την γκάμα όπως επιβάλλουν οι σύγχρονες τάσεις αλλά και η χαμηλή ζήτηση για το είδος. Ενδεικτικά, το 2017 η Audi κατασκεύασε και διέθεσε 167.741 μονάδες της πεντάθυρης έκδοσης του Α3 έναντι 7.818 μονάδων της τρίθυρης.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της νέας γενιάς του γερμανικού μικρομεσαίου μοντέλου, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς θα μοιραστεί την αρχιτεκτονική και πολλά από τα μηχανικά του μέρη  με την νέα όγδοη γενιά του VW Golf η πρεμιέρα του οποίου έχει οριστεί για τις 11 Οκτωβρίου, οπότε και θα μάθουμε περισσότερα.

Σε κάθε περίπτωση όπως είναι ήδη γνωστό, τόσο το νέο Golf όσο και το νέο Α3 θα περιλαμβάνουν στην γκάμα τους περισσότερη υβριδική τεχνολογία, καθώς εκτός από τη δεδομένη plug-in υβριδική έκδοση, οι εκδόσεις diesel και βενζίνης αναμένεται να επωφεληθούν από ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή επικουρικών ηλεκτρικών κυκλωμάτων 12 ή 48 Volt.

H δε plug-in υβριδική έκδοση του A3 θα επιστρέψει με υψηλότερης απόδοσης μπαταρίες και  δυνητική ηλεκτρική αυτονομία που θα προσεγγίζει τα 65 χλμ. στοιχείο που με τη σειρά του θα ενισχύσει την αποδοτικότητα περιορίζοντας την μέση κατανάλωση καυσίμου σε 1,6 λίτρα/100 χλμ.

Επίσης όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Audi στο πλαίσιο των ηλεκτρικών σχεδίων της τα οποία προβλέπουν το λανσάρισμα 12 ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2025, μεταξύ των οποίων και ένα μοντέλο στο μέγεθος και την κατηγορία του A3 το οποίο θα βασιστεί στις τεχνικές προδιαγραφές του ID.3.

Πλην φυσικά των «εναλλακτικών» μελών της γκάμας, το νέο A3 θα εξακολουθήσει να περιλαμβάνει και σπορ εκδόσεις όπως οι S3 και RS3 με την πρώτη να έχει ήδη δώσει το στίγμα της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο. Σε ό,τι αφορά την ισχύ δεδομένα θα ξεπεράσει το «φράγμα» των 310 ίππων της μέχρι σήμερα γνωστής παραλλαγής της.

Γράψτε το σχόλιο σας