Η γερμανική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της, έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που θα αποτελέσει μέρος της σειράς των EQ με την μορφή μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης εκδοχής της V-Class και την ονομασία EQV η οποία θα διατεθεί από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.       

Το ηλεκτροκίνητο van αξιοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου 100kWh οι οποίες του εξασφαλίζουν αυτονομία 405 χλμ.  Οι μπαταρίες τροφοδοτούν ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 204 ίππων και 362 Nm ροπής, η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς ενώ η EQV υπόσχεται μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η επαναφόρτιση από το 10%  έως το 80% μπορεί να γίνει σε λιγότερο από 45 λεπτά με την συνδρομή ταχυφορτιστή. Σε κάθε περίπτωση, η φόρτιση σε συμβατικό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος μέσω Wallbox απαιτεί σχεδόν 10 ώρες.

Όπως ισχύει και για την EQC, το γερμανικό van έχει ως αφετηρία μια από τις ήδη υφιστάμενες αλλά ευέλικτες πλατφόρμες της γερμανικής φίρμας, κάτι που επιτρέπει την παραγωγή του στο ίδιο εργοστάσιο με τις V-Class και Vito, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι θα προσφέρεται σε δύο εκδοχές με διαφορετικό μήκος μεταξονίου 3,2 μέτρων και 3,43 μ.  αλλά και διαφορετικές επιλογές σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση των καθισμάτων αλλά και τον αριθμό τους που ξεκινά από τις έξι και φτάνει έως τις εννέα θέσεις.

Άξιο αναφοράς επίσης είναι ότι η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το πάτωμα του επιβατικού van το οποίο η Mercedes-Benz επιλέγει να αποκαλεί MPV, δεν έχουν επηρεάσει την ευρυχωρία του εσωτερικού του σε σχέση με την  V-Class.

Κοινό παρονομαστή όλων των εκδόσεων της EQV ανεξαρτήτως μήκους αμαξώματος και αριθμού καθισμάτων αποτελεί το ευφυές σύστημα infotainment ΜΒUX το οποίο στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενείται σε οθόνη 10,0 ιντσών και διαθέτει το σύστημα φωνητικού ελέγχου που πρωτογνωρίσαμε στην A-Class.

Επιπλέον, το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης έχει προσαρμοστεί στον ηλεκτροκίνητο χαρακτήρα του μοντέλου, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε πλείστες ενδείξεις που αφορούν το ηλεκτρικό σύνολο, από τη ροή και την κατανάλωση της ενέργειας καθώς και για το βαθμό φόρτισης/αποφόρτισης των μπαταριών.

Η EQV διαθέτει διαφορετικά προγράμματα οδήγησης τα οποία αποσκοπούν στην καλύτερη αξιοποίηση της διαθέσιμης ενέργειας ενώ στο πρόγραμμα E+, το σύστημα πλοήγησης μπορεί να υποδείξει την ενδεδειγμένη διαδρομή που θα μεγιστοποιήσει την εξοικονόμηση ενέργειας ενώ υπάρχουν και διαφορετικές επιλογές για το βαθμό λειτουργίας του συστήματος ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση. Σύμφωνα με την Mercedes-Benz με την επιλογή του maximum ανάκτησης ο οδηγός δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσει το πεντάλ φρένου, καθώς αρκεί να αποσύρει το πόδι του από το γκάζι προκειμένου να επιβραδύνει η EQV.

Tα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της θα ανακοινωθούν στην πρεμιέρα της στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης η οποία ανοίγει αυλαία στις 12 Σεπτεμβρίου.

Γράψτε το σχόλιο σας