Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Αston Martin DBX 2020: Νέες όψεις του SUV μέλλοντος

Αston Martin DBX 2020: Νέες όψεις του SUV μέλλοντος

Ο επικεφαλής της Aston Martin, φροντίζει με ένα video να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον για την πρεμιέρα του πρώτου SUV της φίρμας το οποίο αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του έως τα τέλη της χρονιάς.

H βρετανική φίρμα προσφέρει μια ακόμα όψη του μοντέλου που θα αποτελέσει το πρώτο της SUV, δια χειρός του επικεφαλής της, Αndy Palmer ο οποίος δημοσιοποίησε στο Twitter ένα σύντομο video που αποκαλύπτει λίγα ακόμα στοιχεία για το σχεδιασμό της DBX και συγκεκριμένα την αισθητική της γρίλιας και των φωτιστικών σωμάτων.

Υπενθυμίζεται ότι το βρετανικό SUV έχει ήδη κάνει μια ινκόγκνιτο εμφάνιση ως πρωτότυπο με καμουφλάζ στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood στις αρχές του καλοκαιριού στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 70 χρόνια της Aston Martin, ενώ όπως είναι επίσης ήδη γνωστό η παραγωγή θα φιλοξενηθεί στο νέο εργοστάσιο των Βρετανών στο St. Athan της Ουαλίας το οποίο θα αναλάβει και την παραγωγή των ηλεκτρικών μοντέλων υπό την φίρμα της Lagonda, προδιαγράφοντας και ένα πιο… ηλεκτρικό μέλλον για την DBX.

Αρχικά ωστόσο η DBX θα διατεθεί με συμβατικό βενζινοκινητήρα και συγκεκριμένα τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 που εξοπλίζει  τις Vantage και την οκτακύλινδρη DB11 και προέρχεται  από τις τάξεις της AMG στο πλαίσιο της συνεργασίας Mercedes και Aston Martin.

Σε ό,τι αφορά το ηλεκτρικό μέλλον της DBX όπως έχει ήδη γνωστοποιήσει ο επικεφαλής της φίρμας, Andy Palmer, η υβριδική εκδοχή του SUV μοντέλου θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη καθώς σύμφωνα με τα σχέδια των Βρετανών κάθε ένα από τα μοντέλα τους έως το 2025 θα ενσωματώνει τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης.

Η συμβατική DBX ωστόσο θα προηγηθεί, πραγματοποιώντας την πρεμιέρα της έως το τέλος της χρονιάς, δίνοντας στην Aston Martin την πολυπόθητη διέξοδο στην κατηγορία των περιπετειωδών οχημάτων την οποία σχεδιάζει από το 2015 οπότε και η DBX πρωτοεμφανίστηκε ως πρωτότυπο, και προσφέροντας τη δυνατότητα να διεκδικήσει μερίδιο σε ένα ανύπαρκτο μέχρι πριν λίγα χρόνια αλλά και ολοένα δημοφιλέστερο segment κρίνοντας από την αποδοχή μοντέλων όπως  οι Lamborghini Urus και Bentley Bentayga.

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024