Το Συμβούλιο Μόδας της Σουηδίας, ανακοίνωσε ότι δεν θα διοργανώνει πλέον την Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης, ώστε να βοηθήσει στην αλλαγή του παραδοσιακού σχήματος στον κλάδο.

«Η απομάκρυνση από το συμβατικό μοντέλο της Εβδομάδας Μόδας ήταν μια δύσκολη, αλλά πολύ μελετημένη απόφαση» ανάφερε η Τζένι Ρόσεν, διευθύνουσα σύμβουλος του Συμβουλίου Μόδας της Σουηδίας.

«Πρέπει να προωθήσουμε την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας συναφούς με τη σημερινή βιομηχανία μόδας και να εστιάσουμε στη δημιουργία εργαλείων για να στηρίξουμε και να προετοιμάσουμε τον κλάδο για το μέλλον» υπογράμμισε σημειώνοντας ότι είναι αναγκαία νέα σχήματα ως πηγές εσόδων και συνεργασίες μεταξύ διαφορετικών τομέων.

Η Εβδομάδα Μόδας είχε προγραμματιστεί να διεξαχθεί από τις 27 έως τις 29 Αυγούστου.

Στην Εβδομάδα Μόδας της Στοκχόλμης παρουσιάστηκε το έργο σχεδιαστών, όπως οι Per Götesson και Lazoschmidl και έχουν υποστηριχθεί ανερχόμενοι δημιουργοί.

Η βιομηχανία μόδας της Σουηδίας αναπτύσσεται, οπότε η υποστήριξη brand που δημιουργούν νέες εμπειρίες είναι ζωτικής σημασίας. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να προσαρμοστούμε στις νέες απαιτήσεις, να επιτύχουμε στόχους βιωσιμότητας και να μπορέσουμε να θέσουμε νέα πρότυπα στη μόδα, ανέφερε η Τζένι Ρόσεν.

Μέσα στην χρονιά, το Συμβούλιο σχεδιάζει να ανακοινώσει τη νέα στρατηγική και να κινήσει εκ νέου τη θερμοκοιτίδα Ταλέντων της Μόδας, που βοηθά νέα brand να δραστηριοποιηθούν στο ξεκίνημά τους.

View this post on Instagram

🚫FASHION WEEK IS CANCELLED🚫 Yesterday, Swedish Fashion Council announced their decision to cancel Stockholm Fashion Week for the foreseeable future. The reason for this, according to the council, is to put its weight behind the fashion industry and set up a new model and format. Specifically, The Swedish Fashion Council want to launch a sustainable and unconventional alternative to the traditional Fashion Week. In recent years, the industry has been in a constant state of flux with a string of designers, such as Burberry, Tom Ford and Tommy Hilfiger, choosing to ditch fashion week in favour of a “see now, buy now” strategy, in which their runway collections are available to purchase immediately. In this digital era we find ourselves in, the announcement to cancel SFW isn’t all that surprising, and we expect more local Fashion Weeks will ditch the traditional model in favour of digital platforms.

A post shared by WorldWideWeird (@world__wide__weird) on

View this post on Instagram

💙Hair goals (📸: @frejawewer )

A post shared by scandimuses (@scandimuses) on

View this post on Instagram

💚(📸: @hannastefansson)

A post shared by scandimuses (@scandimuses) on

View this post on Instagram

❤️Florals (📸: @ceciliemoosgaard )

A post shared by scandimuses (@scandimuses) on