Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Πανελλήνιες 2019: 8 συστάσεις του υπ. Παιδείας προς τους βαθμολογητές

Πανελλήνιες 2019: 8 συστάσεις του υπ. Παιδείας προς τους βαθμολογητές

Ένα έγγραφο με οκτώ βασικές συστάσεις κοινοποίησε σήμερα το υπουργείο Παιδείας στους βαθμολογητές των γραπτών των Πανελληνίων 2019.

Ένα έγγραφο με οκτώ βασικές συστάσεις κοινοποίησε σήμερα το υπουργείο Παιδείας στους βαθμολογητές των γραπτών των Πανελληνίων 2019.

Συγκεκριμένα, οι Πανελλήνιες ξεκίνησαν σήμερα γα τα ΕΠΑΛ με το μάθημα των Νέων Ελληνικών, μάθημα στο οποίο θα εξεταστούν και αύριο οι υποψήφιοι των ΓΕΛ.

Τα θέματα των υποψηφίων των ΕΠΑΛ έχουν ήδη αναρτηθεί, καθώς  και οι απαντήσεις από το in.gr.

Όσον αφορά τις βασικές συστάσεις προς τους βαθμολογητές, το έγγραφο παραδόθηκε σήμερα στα Βαθμολογικά Κέντρα προ της έναρξης των Πανελληνίων εξετάσεων και μοιράστηκε στους βαθμολογητές.

Αυτά είναι τα εξής 8 σημεία:

1) Είναι απόλυτη ανάγκη ο κάθε βαθμολογητής να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της ευθύνης του.

2) Γι’ αυτό η κρίση του πρέπει να μείνει ανεπηρέαστη από τυχόν υποκειμενικά κριτήρια και να διαμορφώνεται με ψυχραιμία, χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εξάρσεις απογοήτευσης ή ενθουσιασμού.

3) Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων ότι τόσο η αυστηρότητα όσο και η επιείκεια απομακρύνουν από την αντικειμενική αξιολόγηση που είναι ο θεμελιώδης στόχος.

4) Η πλήρης ενημέρωση του βαθμολογητή στο περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεμάτων είναι απαραίτητη για τη σωστή αποτίμηση της απάντησης.

5) Είναι επιβεβλημένο όλοι οι βαθμολογητές να μετέχουν στην πειραματική βαθμολόγηση γραπτών, προκειμένου να εντοπιστούν τυχόν ιδιαίτερα προβλήματα βαθμολόγησης ή η ανάγκη διευκρινίσεων από την Κεντρική Επιτροπή για την όσο το δυνατόν αντικειμενικοποίηση της κρίσης από όλους.

6) Είναι σαφές και τονίζεται ιδιαίτερα ότι η πειραματική βαθμολόγηση δεν έχει ως στόχο την επίλυση ή ανάδειξη επιστημονικών διαφωνιών αλλά την ομογενοποίηση της κρίσης μετά από την ανταλλαγή προβληματισμών και σύνθεση των απόψεων στα πλαίσια της φρασεολογίας του οικείου διδακτικού βιβλίου και των επιστημονικών απόψεων που διατυπώνονται σ’ αυτό.

7) Είναι αναγκαίο οι βαθμολογητές να έχουν υπόψη τους τις διατάξεις που αναφέρονται στην παραγωγή και επιλογή των θεμάτων, τι ζητείται και πως αξιολογείται το κάθε θέμα ή η ερώτηση.

8) Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση.

Το υπουργείο Παιδείας έχει εκδώσει ειδικό «πακέτο» οδηγιών και για τους επιτηρητές που θα βρίσκονται στα εξεταστικά κέντρα όπου διενεργούνται οι Πανελλήνιες 2019.

Sports in

Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 75-77: ΘΡΥΛΑΡΑ στη Βαρκελώνη – Μυθική εμφάνιση και break για το 1-0!

Μυθικό παιχνίδι για τον Ολυμπιακό, που «έσπασε» την έδρα της Μπαρτσελόνα και έκανε το 1-0 στη σειρά των playoffs της Euroleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024