Honda e 2020: Με κάμερες αντί εξωτερικών καθρεπτών
Το ηλεκτρικό city car που ετοιμάζει η Honda, παρά το μικρό του αποτύπωμα φιλοδοξεί να εντυπωσιάσει με τον τεχνολογικό του εξοπλισμό καθώς, μεταξύ άλλων, θα αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς ηλεκτρικούς καθρέπτες με κάμερες. Άγνωστα ωστόσο εξακολουθούν να παραμένουν τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του και τα μεγέθη αυτονομίας που θα προσφέρει.
Spotlight
-
«Μύλος» με τις δηλώσεις Κασσελάκη για τις δαπάνες στην Υγεία – Νέα επίθεση ΝΔ – Τι απαντά η Κεχαγιά
-
Ακραίο bullying σε 14χρονο στην Πέλλα - Έσβηναν συχνά τσιγάρα πάνω του, προσπάθησαν να τον πνίξουν με ζακέτα
-
«Άρχισαν να μας πετάνε αυγά» - Απίστευτο σκηνικό σε παράσταση με τον Αργύρη Ξάφη και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη
-
Φλέσσα: Τα παιδιά στα Τέμπη τα σκοτώσαμε όλοι μαζί – Σφοδρή αντίδραση ΣΥΡΙΖΑ
Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε την έναρξη της διαδικασίας προπαραγγελιών για το ηλεκτρικό city car με την νέο-ρετρό αισθητική, σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης φροντίζοντας παράλληλα να δημοσιοποιήσει λίγα ακόμα στοιχεία για το Honda e, όπως θα ονομάζεται.
Σύμφωνα με αυτές το ιαπωνικό city car σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του high-tech χαρακτήρα του, θα διαθέτει το σύστημα Side Camera Mirror System το οποίο εν ολίγοις έγκειται στην αντικατάσταση των εξωτερικών καθρεπτών του με κάμερες οι οποίες θα μεταδίδουν εικόνα σε δύο μικρές οθόνες με διαγώνιο έξι ιντσών που παρεπιδημούν στα άκρα του ταμπλό.
Οι κάμερες τοποθετούνται κάτω από τη γραμμή των παραθύρων και φιλοξενούνται σε περίβλημα που περιλαμβάνει και τους δείκτες αλλαγής πορείας, ένας σχεδιασμός που σύμφωνα με την Honda εγγυάται μια κατά 90% καλύτερη αεροδυναμική σε σχέση με το συνήθη, ενώ ενέχει και το πλεονέκτημα μιας πιο εργονομικής σχεδίασης που διευκολύνει στην είσοδο σε γκαράζ με δεδομένο ότι οι κάμερες δεν εξέχουν από το αμάξωμα.
Παράλληλα το σύστημα θα προσφέρει δύο δυνατότητες θέασης στον οδηγό, Normal και Wide διευκολύνοντας τον σε σχέση με τα τυφλά σημεία. Ωστόσο ακόμα και στο πρόγραμμα Normal η Honda υποστηρίζει ότι η ορατότητα βελτιώνεται κατά 10% σε σχέση με τη συνήθη ορατότητα που προσφέρουν οι συμβατικοί καθρέπτες.
Επιπλέον όπως επισημαίνει η Honda ο φακός των καμερών φέρει ειδική υδροφοβική επίστρωση που απομακρύνει τις σταγόνες του νερού ενώ υπό το σκεπτικό προστασίας του φακού έχει σχεδιαστεί και το εξωτερικό περίβλημα.
Αυτό που δεν δημοσιοποιεί ωστόσο η Honda ακόμα είναι τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού city car το οποίο αναμένεται σε κάθε περίπτωση να παρουσιαστεί πλήρως μέσα στην χρονιά με την προοπτική να περάσει στην παραγωγή εντός του 2020 αποτελώντας ένα τυπικών αστικών προδιαγραφών ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ιδιαίτερη έμφαση στην ψηφιακή τεχνολογία και στα gadgets.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις