Όπως είναι γνωστό, η BMW πρόκειται να αποκτήσει ένα ακόμα υπερόπλο υπό την μορφή της επιβλητικής Σειράς 8 Coupe η οποία με την φροντίδα του M Division θα γίνει, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, το ισχυρότερο νόμιμο για το δρόμο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βαυαρική φίρμα.

Όπως επίσης είναι γνωστό η πρεμιέρα της νέας Μ8 θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις αρχές Σεπτεμβρίου πλαισιώνοντας την M3 χωρίς να αποκλείεται και η παρουσία της υπό εξέλιξη ισχυρότερης έκδοσης της νέας γενιάς του βαυαρικού άσου M135i.

Μέχρι τότε, η BMW φροντίζει να διασκεδάσει την αναμονή με μια σειρά νέων εικόνων της M8 από την πίστα του Estoril στην Πορτογαλία όπου συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης, δημοσιοποιώντας παράλληλα και ορισμένες πληροφορίες για το δεδομένα πληθωρικό της χαρακτήρα.

Σύμφωνα με αυτές η Μ8 διαθέτει ένα βελτιωμένο πιο άκαμπτο πλαίσιο σε σχέση με την coupe πολιτική εκδοχή της, διαφορετικό πιο χαμηλό κέντρο βάρους, μεγαλύτερα μετατρόχια, ένα επίσης αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και ένα νέο σετ σπορ αναρτήσεων με την υπογραφή του M Division.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η Μ8 θα επωφεληθεί από τον εγνωσμένου κύρους διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 των 4,4 λίτρων που εξοπλίζει και την BMW M5 ο οποίος και στην περίπτωση της κορυφαίας «8άρας» θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα είναι επίσης ανάλογης τεχνολογίας της M5, κατανέμοντας κατά προτεραιότητα την πλειονότητα της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα.

Σε επίπεδο ισχύος, η Μ8 θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδοχές, η πρώτη με απόδοση 600 ίππους και η δεύτερη, ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική με τα διακριτικά Competition θα προσφέρει 625 ίππους.

Επί του παρόντος, η BMW διατηρεί επτασφράγιστο μυστικό τους χρόνους επιτάχυνσης της Μ8 και τα άλλα στοιχεία επιδόσεων προτιμώντας να δημοσιοποιήσει επί του παρόντος μόνο τα μεγέθη εκπομπών ρύπων της νέας Μ8 τα οποία προσδιορίζονται σε 243 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Παράλληλα με τα παραπάνω η νέα Μ8 θα διαθέτει ένα νέο σύστημα υποβοήθησης για τα φρένα το οποίο υπόσχεται υψηλότερη απόκριση χωρίς να αλλοιώνει την πληροφόρηση προς τον οδηγό ενώ θα λειτουργεί επικουρικά στην αποτελεσματικότητα του ESP το οποίο προδιαγράφεται πιο γρήγορο και πιο ακριβές στις αντιδράσεις του, ανεξαρτήτως της ποιότητας του οδοστρώματος και τις θερμοκρασίας των φρένων . Παράλληλα με τα οφέλη σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητά του, το νέο σύστημα υποβοήθησης της πέδησης, αφαιρεί και δύο κιλά από το συνολικό βάρος σε σχέση με το παραδοσιακό σερβόφρενο με αντλία κενού. Επίσης σύμφωνα με τις συνήθειες της BMW η Μ8, θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής carbon κεραμικών δισκόφρενων.

Στους νεολογισμούς της Μ8 θα συγκαταλέγεται και ένα νέος διακόπτης Setup τοποθετημένος στο ταμπλό ο οποίος θα επιτρέπει στον οδηγό άμεση πρόσβαση στις τρέχουσες ρυθμίσεις που αφορούν τον κινητήρα, το σασί, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα πριν προβεί σε αλλαγές, καθιστώντας έτσι ευκολότερη και λιγότερη σύνθετη την τροποποίηση οποιασδήποτε παραμέτρου από τις παραπάνω.