Με αφορμή, τα 70 χρόνια από την κατασκευή του εργοστασίου του Ingolstadt το οποίο αποτελεί και το σημείο αφετηρίας της νεότερης ιστορίας της Αudi, η παρουσία της γερμανικής φίρμας στην διάσημη για ιστορικά αυτοκίνητα διοργάνωση Techno Classica στην Έσση θα επικεντρωθεί σε επτά κομβικά δίτροχα και τετράτροχα μοντέλα με το καθένα από αυτά να αποτελεί με ξεχωριστό και διαφορετικό τρόπο, σταθμό στην πορεία της γερμανικής φίρμας, στην εξέλιξή της σε αυτό που γνωρίζουμε σήμερα ως Audi AG, όντας παράλληλα και συνδετικός κρίκος με το απώτερο προπολεμικό παρελθόν της, ως μέλους της Auto Union.

Έτσι, μεταξύ των μοντέλων που θα δώσουν το παρών στο φεστιβάλ της Έσσης θα βρεθούν τα δύο πρώτα μοντέλα που κατασκεύασε η Auto Union μετά την προσπάθεια επανίδρυσή της στη Γερμανία του 1949 και αφού, μεταφέρθηκε από την φυσική προπολεμική της έδρα στην Σαξωνία η οποία βρισκόταν πλέον υπό σοβιετική επιρροή, στο Ιngolstadt της Βαυαρίας, του αμερικανικού τομέα επιρροής.

Ο λόγος για τo van DKW Schnellaster το οποίο αποτελεί και το πρώτο προϊόν παραγωγής του Ingolstadt εν έτει 1949 και το οποίο αν και βασιζόταν σε προπολεμική τεχνολογία σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο (δικύλινδρος δίχρονος κινητήρας και μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς) θεωρήθηκε ιδιαίτερα πρωτοποριακό για την εποχή χάρη στη διάταξη του η οποία τοποθετούσε τον κινητήρα πάνω από τον μπροστινό άξονα, κάτω από την καμπίνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το συγκεκριμένο μοντέλο η πλήρης ονομασία του οποίου είναι DKW F89 L Schnellaster προέκυψαν πλείστες εκδόσεις αμαξώματος από van με ακάλυπτη πλατφόρμα έως πιο πολυτελείς παραλλαγές για μεταφορά επιβατών.

Το δεύτερο έκθεμα της Audi στην Techno Classica η οποία θα διαρκέσει 10-14 Απριλίου, ανάγεται ακριβώς στην ίδια εποχή ως προϊόν παραγωγής αν και πρόκειται ουσιαστικά για μια βελτιωμένη εκδοχή της προπολεμικής μοτοσικλέτας RT 125 που είχε εξελιχθεί το 1939 από την DKW, του ομίλου Auto Union, στο εργοστάσιο του Zschopau.

Οι μοναδικές διαφοροποιήσεις ανάμεσα στην προπολεμική και μεταπολεμική έκδοση της RT 125 ήταν η πιο στρογγυλή δεξαμενή καυσίμου της δεύτερης καθώς και το γράμμα W που συνόδευε την ονομασία της, σηματοδοτώντας ότι πλέον αποτελούσε προϊόν της Δύσης. Για την ιστορία, η νέα DKW RT 125 W, εφοδιαζόταν με δίχρονο κινητήρα απόδοσης 4,75 ίππων σε συνδυασμό με σύστημα μετάδοσης τριών σχέσεων και συμπλέκτη στο πόδι. Ανεξαρτήτως των χαρακτηριστικών της η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα θεωρείται κομβική για την επιβίωση της Auto Union μεταπολεμικά.

Τη δεκαετία του ’50 η Auto Union έχοντας εξαντλήσει τη δυναμικότητα του πρώτου της εργοστασίου στο Ingolstadt θα αναζητήσει νέο εργοστάσιο το οποίο και θα «βρεθεί» στο Dusseldorf. Από εκεί θα βγει το 1951 το DKW F89 S το οποίο αποτελεί και το πρώτο μεταπολεμικό επιβατικό αυτοκίνητο της DKW η οποία ήταν και η μοναδική φίρμα της προπολεμικής «τετραμελούς» Auto Union που επανήλθε μετά τον Β’ ΠΠ. Αποτελώντας ουσιαστικά ένα συνδυασμό της τεχνολογίας του DKW F8 και του αμαξώματος του DKW F9 που είχαν προγραμματιστεί για το 1939 και το 1940, και εφοδιαζόμενο με τρικύλινδρο δίχρονο κινητήρα.

Εκτός από μοντέλα της πρώτης μεταπολεμικής εποχής της Auto Union την παρουσία της Audi στην Techno Classica θα συμπληρώσουν δύο εξίσου διάσημα μοντέλα για την παράδοση πρακτικότητας της γερμανικής φίρμας, τα Audi 80 Variant του 1967 και το Audi 100 Avant GLS του 1978 αλλά και δύο λιγότεροι γνωστοί εκπρόσωποι της που ωστόσο κατέχουν ένα δικό τους ξεχωριστό κομμάτι στην ιστορία της και στην σύνδεση της Audi με τα επιβλητικά wagon.

Ο λόγος για το Audi Foxwagon του 1978 το οποίο αποτελούσε την αμερικανική εκδοχή του πρώτου Audi 80 Variant και ήταν αποκλειστικά διαθέσιμο στις ΗΠΑ, γνωρίζοντας τεράστια εμπορική επιτυχία.
Το δεύτερο και λιγότερο σπάνιο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα έκθεμα της Audi είναι το DKW Imosa F1000 D, ένα μικρό και εξαιρετικά δημοφιλές van το οποίο κατασκευαζόταν μεταξύ 1960 και 1975, καταγράφοντας πάνω από 110.000 μονάδες πωλήσεων.

Γράψτε το σχόλιό σας