Aεροπορική τραγωδία: Ο πιλότος της Εthiopian Αirlines ζητούσε απεγνωσμένα να επιστρέψει
«Βreak, Break» - Η δραματική έκκληση του πιλότου της μοιραίας πτήσης της Ethiopian Airlines να γυρίσει το αεροπλάνο πίσω, λίγα λεπτά αφότου είχε απογειωθεί.
Spotlight
-
Αρνήθηκε τις χημειοθεραπείες για να γεννήσει το παιδί της - Έζησε μαζί του μόλις 8 μήνες
-
Viral αγγελία σπιτιού στη Βούλα - «Επιβάλλονται τα κατοικίδια και τα μπάρμπεκιου σαν να είναι Τσικνοπέμπτη»
-
Δέχθηκε επίθεση από τον σύζυγό της και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει
-
Πώς ο σταθμός φόρτισης των αυτοκινήτων γίνεται υποχρεωτικός στα νέα κτίρια
Ο πιλότος Yared Getachew του αεροπλάνου Boeing 737 MAX 8 της Ethiopian Airlines που συνετρίβη την Κυριακή αντιμετώπισε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης αμέσως μετά την απογείωση και ζητούσε με «πανικοβλημένη φωνή» να επιστρέψει, ενώ η ταχύτητα του αεροπλάνου επιταχυνόταν αφύσικα, αποκάλυψαν οι New York Times.
«Break, break», «αίτημα επιστροφής», έλεγε ο πιλότος στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, ενώ προσπαθούσε να αποφύγει δύο άλλες πτήσεις που προσέγγιζαν στο αεροδρόμιο της Αντίς Αμπέμπα. Η έκφραση «break, break» χρησιμοποιείται για να δοθεί προτεραιότητα σε ένα μήνυμα και σημαίνει ότι το πλήρωμα αντιμετωπίζει μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης την οποία οι πιλότοι δεν καταφέρνουν να διαχειριστούν.
Η εφημερίδα επικαλείται τα στοιχεία πηγής που είχε πρόσβαση στις επαφές ανάμεσα στο πλήρωμα του αεροπλάνου και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Οι τελευταίοι είχαν μάλιστα παρατηρήσει ότι το αεροπλάνο ταλαντευόταν έντονα και πριν λάβουν το μήνυμα του κυβερνήτη είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι υπήρχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Ο πύργος ελέγχου έχασε την επαφή με το πλήρωμα της πτήσης ET302 που κατευθυνόταν προς το Ναϊρόμπι πέντε λεπτά μετά την απογείωση, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Η Ethiopian Airlines έχει ανακοινώσει από την Κυριακή ότι το πλήρωμα είχε ζητήσει να επιστρέψει στην Αντίς Αμπέμπα, αλλά ήταν η πρώτη φορά που αποκαλύφθηκε το περιεχόμενο των μηνυμάτων του προς τον πύργο ελέγχου.
Το αεροπλάνο απογειώθηκε στις 08:38 τοπική ώρα (07:38 ώρα Ελλάδος) από την Αντίς Αμπέμπα και χάθηκε από τα ραντάρ έξι λεπτά αργότερα. Ο πιλότος του είχε 8.000 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του, ενώ στις 4 Φεβρουαρίου είχε γίνει έλεγχος συντήρησης του αεροπλάνου.
Προς το παρόν, τα αίτια του δυστυχήματος παραμένουν άγνωστα. Τα μαύρα κουτιά του, τα οποία περιέχουν τις παραμέτρους της πτήσης και τις συνομιλίες στο πιλοτήριο, έφτασαν στη Γαλλία, όπου θα αναλυθεί το περιεχόμενό τους από το Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA), έναν εξειδικευμένο οργανισμό στις έρευνες των τεχνικών στοιχείων αεροπορικών δυστυχημάτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις