Η τάση από την δεκαετία του ενενήντα που κατέκλυσε τις πασαρέλες
Οι Fashionistas στο Instagram επιβεβαιώνουν
Spotlight
-
Χειροπέδες σε 58χρονο για ρίψη ναυτικής φωτοβολίδας που τραυμάτισε πατέρα και κόρη
-
Τι λέει το Λιμενικό για τη βουτιά θανάτου της διαφημίστριας στην Πάτρα
-
Φόλες και κακομεταχείριση ζώων - Τι φανερώνουν οι έρευνες για τους δράστες
-
Η «Τρύπα του Άη Γιώργη» και ο μύθος του ιπτάμενου καβαλάρη - Οι θρησκευτικοί συμβολισμοί
Πως θα σας φαινόταν να μεταμορφώσετε τον εαυτό σας σε μια κινούμενη διαφημιστική πινακίδα για τα αγαπημένα σας εμπορικά σήματα; Μπορείτε να φανταστείτε να στρέφετε όλα τα βλέμματα πάνω σας σε κάθε σας εμφάνιση; Φέτος μπορείτε να το πετύχετε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αυτή τη σεζόν, οι σχεδιαστές έχουν αναστήσει την τάση logomania της δεκαετίας του ’90, προσθέτοντας λογότυπα από διάσημα εμπορικά σήματα σε όλα τα αγαπημένα μας κομμάτια ρούχων και αξεσουάρ και όλες οι fashionistas φαίνεται πως έχουν ήδη αγκαλιάσει την τάση με κάθε πιθανό τρόπο .
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η τάση της «φασαριόζικης» logomania, αν και έχει ρίζες στο τέλος της δεκαετίας του ’80, άρχισε πραγματικά να αναπτύσσεται με θέρμη κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, ως απάντηση στην οικονομική άνοδο των ΗΠΑ της δεκαετίας του 1990.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ενώ η τάση αρχικά βρήκε τη θέση της στη μόδα ως μηχανισμός για την ένδειξη της ευημερίας και της οικονομικής κατάστασης, σύντομα πήρε μια διαφορετική πορεία από μόνη της, με τα λογότυπα των Calvin Klein, Louis Vuitton και Christian Dior να είναι διακοσμημένα σε τσάντες, καπέλα και εσώρουχα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Φαίνεται ότι όλοι είναι ενθουσιασμένοι να περπατούν στους δρόμους και να φωτογραφίζονται φορώντας μπλουζάκια Gucci ή κρατώντας τσαντάκια Fendi. Ακόμη και οι πιο καχύποπτοι, σίγουρα θα υποκύψουν όταν θα δουν τα νοσταλγικά κομμάτια που προσφέρουν μάρκες όπως η Adidas και η Fila.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Logomania είναι και πάλι εδώ, όχι μόνο ως μια στρατηγική ή στυλιστική επιλογή, είτε ως μέρος μιας αναδρομής. Η τάση επέστρεψε επειδή υπάρχει μια ελικοειδής σύνδεση και αλληλεξάρτηση μεταξύ της απλότητας του σύγχρονου σχεδιασμού και της τολμηρής λογικής.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις