VW Buggy Concept: Στην διασκεδαστική πλευρά της ηλεκτροκίνησης
Η γερμανική φίρμα παρουσιάζει στην ελβετική διοργάνωση ένα πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο beach buggy επιχειρώντας να αναδείξει την ευελιξία της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής που θα αποτελέσει τη βάση της φιλόδοξης στρατηγικής της για την νέα της ηλεκτρική εποχή.
Spotlight
-
Χαμηλή αγοραστική δύναμη, φθηνή εργασία και ακρίβεια – Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι
-
«Course des Garçons de Café»: Μια παριζιάνικη παράδοση που χρονολογείται από το 1914
-
Άγριο ξύλο ανάμεσα σε μαθήτριες Γυμνασίου στον Πύργο
-
Ειδικός γκρεμίζει το δόγμα του ευρωπαϊκού στρατού – «Ξεχάστε το και ενισχύστε τους εθνικούς»
H γερμανική φίρμα επανέρχεται στο δημοφιλές κατά τη δεκαετία του ’70 beach buggy, παρουσιάζοντας στη Γενεύη μια πρωτότυπη, σύγχρονη σχεδιαστικά όσο και ηλεκτροκίνητη εκδοχή του χαριτωμένου αυτού είδους οχήματος ελεύθερου χρόνου.
Παρά το status του πρωτότυπου αλλά και το είδος όπου ανήκει, οι σχεδιαστές της VW έχουν φροντίσει για την προστασία των εκτεθειμένων επιβατών ελλείψει παραδοσιακών θυρών και οροφής, τοποθετώντας roll bar, ενισχυμένο πλαίσιο για το παρμπρίζ καθώς και μια υποτυπώδη υφασμάτινη οροφή σε περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες αγριέψουν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι το εσωτερικό είναι πλήρως αδιάβροχο.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς, στόχος της VW δεν είναι να οδηγήσει στην παραγωγή κάτι αντίστοιχο, με το I.D Buggy να αναλαμβάνει να αναδείξει την ευελιξία της ηλεκτρικής πλατφόρμας των Γερμανών, MEB η οποία και με αφετηρία το I.D. Neo Hatchback θα αποτελέσει εφαλτήριο για την νέα ηλεκτροκίνητη εποχή του ομίλου.
Στην προκειμένη περίπτωση, η ηλεκτρική αρχιτεκτονική φιλοξενεί μπαταρίες ιόντων λιθίου 62 kWh οι οποίες τροφοδοτούν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τοποθετημένα ένα σε κάθε άξονα, τα οποία εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 201 ίππων και 349 Nm ροπής και τη δυνατότητα τετρακίνησης.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι μπαταρίες αρκούν για αυτονομία 249 χλμ. βάσει WLTP, μέγεθος προσαρμοσμένο στην περιορισμένη χρήση ενός οχήματος του είδους.
Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν οι τροχοί των 18 ιντσών με τα χωμάτινα ελαστικά διάστασης 255/50 μπροστά και 285/60 πίσω, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος η οποία «συνδυάζεται» και με το αλουμινένιο επίπεδο κάτω τμήμα ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται και δύο γάντζοι ρυμούλκησης, όπως επιβάλλει ο…. περιπετειώδης χαρακτήρας του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις