«Τρέχουν» τελευταία στιγμή να σώσουν τα λεωφορεία
Το υπουργείο πατάει γκάζι για αγορά 750 νέων οχημάτων αλλά η εμπειρία δείχνει ότι ο διαγωνισμός θα τελεσφορήσει σε 3-4 χρόνια
Γερασμένος στόλος, περιορισμένοι οικονομικοί πόροι, ελλείψεις ανταλλακτικών και μειωμένο προσωπικό αναδεικνύουν την απαξίωση των οδικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, την οποία πληρώνει βέβαια το επιβατικό κοινό.
Περίπου τα μισά οχήματα έχουν ήδη ξεπεράσει το όριο ζωής τους. Έχοντας διανύσει πάνω από 1,6 εκατ. χλμ., η συντήρηση των κινητήρων τους, οι οποίοι θα έπρεπε να έχουν αλλαχθεί, φέρνει πονοκέφαλο στους εργαζομένους.
Σήμερα, ο ενεργός στόλος που διαθέτουν οι Οδικές Συγκοινωνίες ανέρχεται σε 1.389 οχήματα από ένα σύνολο 2.022 οχημάτων. Όσο κι αν το μετρό άλλαξε τον χάρτη των δημόσιων συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, οι οδικές συγκοινωνίες συνεχίζουν, παρά την απαξίωση, να σηκώνουν μεγάλο βάρος των μετακινήσεων.
Το «Βήμα της Κυριακής» αναλύει:
– Οι κινήσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την προμήθεια 750 λεωφορείων
– Τι θα γίνει με τη συντήρηση παλαιών και νέων οχημάτων;
– Τα προβλήματα που επισημαίνουν οι εργαζόμενοι
Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ του Όλγας Κλώντζα στο «Βήμα της Κυριακής»
- Αυτές είναι οι πλουσιότερες χώρες του κόσμου – Η θέση της Ελλάδας
- Έτοιμο, έπειτα από χρόνια καθυστέρησης, το νέο διαστημικό σκάφος της Boeing
- Μπρουκς: «Ελπίζω ο Ολυμπιακός να πάει Final 4 και να κατακτήσει το τρόπαιο» (vid)
- Ηράκλειο: Προσωρινά κρατούμενος ο 51χρονος νονός που κακοποιούσε σεξουαλικά το βαφτιστήρι του
- ΣΥΡΙΖΑ για Σκρέκα: Αφού δεν αντιμετωπίζει την ακρίβεια, το ρίχνει στις… ασκήσεις φυσικής. Και μη χειρότερα!
- Οι Χούθι προσφέρουν εκπαίδευση στους φοιτητές των ΗΠΑ που αποβλήθηκαν επειδή διαδήλωσαν υπέρ των Παλαιστινίων