Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Peugeot 208 2019: Σε άλλη πίστα

Peugeot 208 2019: Σε άλλη πίστα

Η γαλλική φίρμα παρουσιάζει την νέα, και σαφώς πιο ώριμη σε κάθε επίπεδο γενιά του 208 η οποία εκτός της ριζικά αναβαθμισμένης και πιο σοφιστικέ εικόνας της εντός και εκτός, συνοδεύεται και από μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση με ισχύ 136 ίππους και αυτονομία 340 χλμ.

H Peugeot έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του supermini της το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, συνοδευόμενο από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοσή του η οποία, αποτελεί το επιστέγασμα της ριζικής και σε κάθε επίπεδο, αναβάθμισής του.

Σε επίπεδο αισθητικής, επιβεβαιώνοντας τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το 208 αντλεί τις σχεδιαστικές του επιρροές από το ιδιαιτέρως ελκυστικό liftback 508, στοιχείο που ενισχύει σαφώς την εικόνα του, προσδίδοντας του μια πιο ώριμη όσο και δυναμική εμφάνιση. Παράλληλα, το γαλλικό supermini έχει αυξήσει και το μήκος του το οποίο διαμορφώνεται σε 4,02 μέτρα, στοιχείο που συντείνει τόσο σε μια πιο επιβλητική παρουσία όσο και στην ευρυχωρία του θαλάμου επιβατών.

Εξίσου ριζική είναι και η αναβάθμιση στο εσωτερικό του όπου κυριαρχεί η γνώριμη οδηγονκεντρική λογική του i-Cockpit το οποίο και στην περίπτωση του 208 μεταφράζεται στην παρουσία ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων πίσω από τη χαρακτηριστικά μικρή στεφάνη του τιμονιού και ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με οθόνη αφής 5,0,7,0 ή και 10,0 ιντσών για το infotainment.

To δίδυμο ψηφιακού πίνακα οργάνων-οθόνης infotainment, έχει περιορίσει τους φυσικούς διακόπτες στο ελάχιστο, δηλαδή στους χαρακτηριστικούς επιχρωμιωμένους σε παράταξη, σαν πλήκτρα, που βρίσκονται κάτω από την οθόνη αφής και σε κάποιους ακόμα χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα.

Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει η ιδιαίτερη έμφαση που έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών η επιλογή των οποίων συντείνει στην upmarket εικόνα που έχει γίνει συνώνυμη της Peugeot, με κυρίαρχες λεπτομέρειες από γυαλιστερό μαύρο πλαστικό σε συνδυασμό με επιφάνειες που έχουν σχεδιαστεί για να παραπέμπουν σε ανθρακονήματα και τις προσεγμένες επενδύσεις για τα καθίσματα.

Αντιστοίχως θεαματικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στην… αθέατη πλευρά του 208 το οποίο έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική, γνωστή με την κωδική ονομασία CMP, η οποία, εκτός από την προσθήκη της ηλεκτρικής έκδοσης στην γκάμα, έχει επιτρέψει τον περιορισμό του συνολικού βάρους κατά συνολικά 30 κιλά ενώ συνεπικουρούμενων των υπολοίπων αλλαγών υπόσχεται, άλματα προόδου σε ό,τι αφορά τον «πολιτισμό» του 208 και τα επίπεδα θορύβου και τριγμών τα οποία είναι αισθητά μειωμένα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο turbo βενζίνοκινητήρα των 1,2 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδοχές ισχύος 75, 100 και 130 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων για την βασική, μικρότερης ισχύος έκδοση, επίσης μηχανικό, έξι σχέσεων για την έκδοση των 100 ίππων αλλά και αυτόματο οκτώ σχέσεων για την μεγαλύτερης απόδοσης έκδοση. Την γκάμα συμπληρώνει το diesel μοτέρ του 1,5 λίτρου με απόδοση 100 ίππων το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Ωστόσο, η γκάμα του δεν σταματά στις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις καθώς το γαλλικό supermini θα προσφέρει για πρώτη φορά στην ιστορία του και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά e-208 και υπόσχεται 136 ίππους και 260 Nm ροπής προερχόμενα από ηλεκτρικό μοτέρ.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, το e-208 το οποίο βασίζεται σε μια προσαρμοσμένη στα ηλεκτρικά δεδομένα εκδοχή της πλατφόρμας CMP με την κωδική ονομασία e-CΜP, αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δευτερόλεπτα στο σπορ πρόγραμμα οδήγησης, το οποίο δεν είναι το μοναδικό καθώς θα υπάρχει και πρόγραμμα Eco που δίνει προτεραιότητα στην μεγιστοποίηση της αυτονομίας, αλλά και το πρόγραμμα Normal.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική αυτονομία του ηλεκτρικού e-208 διαμορφώνεται σε 340 χλμ. βάσει των προδιαγραφών του WLTP χάρη στην παρουσία μπαταριών ιόντων λιθίου με απόδοση 50 kWh οι οποίες τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα, μην επηρεάζοντας αρνητικά την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ που και στην ηλεκτρική έκδοση διαμορφώνεται σε 270 λίτρα.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι το 208 επωφελείται από ξεχωριστή μονάδα κλιματισμού με αντλία θερμότητας 5 kW η οποία έχει σχεδιαστεί προκειμένου να επιβαρύνει το λιγότερο δυνατό την αυτονομία.

Σε ό,τι αφορά την επαναφόρτισή τους, σύμφωνα με τις συστάσεις, απαιτούνται οκτώ ώρες σε δίκτυο 7,4 kW ή πέντε ώρες και δεκαπέντε λεπτά σε δίκτυο 11 kW. Σε περίπτωση διαθεσιμότητας ταχυφορτισττή 100 KW το e-208 μπορεί να αναπληρώσει έως και το 80% της ενέργειας των μπαταριών του σε 30 λεπτά.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι η Peugeot εγγυάται ότι οι μπαταρίες θα διατηρήσουν το 70% της απόδοσης του μετά από επτά χρόνια χρήσης ή 160.000 χλμ.

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024