Μια γεύση από την υψηλών επιδόσεων και σπορ προσανατολισμού έκδοση του 508 θα παρουσιάσει η Peugeot στην προσεχή ελβετική έκθεση, συνδυάζοντας την υπογραφή της Peugeot Sport με την plug-in υβριδική τεχνολογία, συνύπαρξη που θα συνοδεύει και την αντίστοιχη μελλοντική έκδοση του ομολογουμένως εντυπωσιακού σχεδιαστικά liftback.

To 508 Peugeot Sport Engineered Concept όπως είναι η πλήρης ονομασία του πρωτότυπου, αξιοποιεί το συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με απόδοση 200 ίππους και δύο ηλεκτρικών μοτέρ, τα οποία αναλαμβάνουν από έναν άξονα αποδίδοντας 110 ίππους (μπροστά) και 200 ίππους (πίσω).

Θεωρητικά, η συνδυαστική ισχύς που προκύπτει από το παραπάνω σύνολο ανέρχεται σε 500 ίππους, ωστόσο για λόγους που έχουν να κάνουν με τη διαχείριση της ροπής αλλά και τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων, οι κινητήρες που συναποτελούν το κινητήριο σύνολο δεν αποδίδουν το μέγιστο της ισχύος τους ταυτοχρόνως.

Έτσι, επί της ουσίας, η μέγιστη απόδοση ισχύος του 508 Peugeot Sport Engineered Concept, διαμορφώνεται σε περίπου 400 ίππους ενώ όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς με δεδομένη την παρουσία του ηλεκτρικού μοτέρ 200 ίππων που αναλαμβάνει να κινεί τον πίσω άξονα, στις προδιαγραφές του περιλαμβάνεται και τετρακίνηση.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά μεταφράζονται σε επιδόσεις που αντιστοιχούν στην ικανότητα επιτάχυνσης του μοντέλου, από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα και σε μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Το σύνολο ολοκληρώνεται από την παρουσία μπαταριών ιόντων λιθίου απόδοσης 11,8 kWh οι οποίες του εξασφαλίζουν και την ικανότητα να διανύσει έως και 50 χλμ./ώρα βασιζόμενο αποκλειστικά στην ενέργειά τους.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τις παραπάνω σπορ επιδόσεις, χάρη στην plug-in υβριδική του υπόσταση το πρωτότυπο 508 υπόσχεται εξαιρετικά χαμηλούς ρύπους οι οποίοι περιορίζονται σε 49 γρ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα στην υβριδική λειτουργία.

Ίσως σημαντικότερο ακόμα σε σχέση με τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι ότι, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Peugeot, η αντίστοιχη έκδοση παραγωγής αναμένεται το 2020 και πρόκειται να προσφέρει ισχύ πέριξ των 350 ίππων, διατηρώντας τον τετρακίνητο χαρακτήρα του πρωτότυπου που σχεδιαστικά δεν απέχει πολύ από τις ήδη γνωστές εκδόσεις του 508.

Φυσικά ωστόσο η Peugeot Sport έχει φροντίσει να προσαρμόσει την αισθητική του πρωτότυπου στον σπορ προσανατολισμό του, αυξάνοντας την περιεκτικότητα στα ανθρακονήματα και ανασχεδιάζοντας το μπροστινό, το πίσω και τα πλευρικά τμήματα με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Την εικόνα συμπληρώνουν οι θηριώδεις τροχοί οι οποίοι προέρχονται από το e-Legend Concept που η Peugeot είχε παρουσιάσει την έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο του 2018.

Αντιστοίχως, αναπροσαρμογές έχουν πραγματοποιηθεί και στο εσωτερικό όπου το πρωτότυπο 508 υποδέχεται ένα σετ bucket καθισμάτων και λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.

Από το ανθεκτικό όσο και ελαφρύ αυτό υλικό αποτελείται και το τιμόνι, πίσω από το οποίο φιλοξενείται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών ενώ στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μια οθόνη αφής 10,0 ιντσών για τη διαχείριση και τις ενδείξεις του infotainment.

Χαμηλότερα, δεσπόζει ο γνώριμος επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ο οποίος για τις ανάγκες του concept προσφέρει τη δυνατότητα χειρισμού του και δια της αφής.

Γράψτε το σχόλιο σας