Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Piech Mark Zero: Ηλεκτροκίνητο sportscar με υψηλές φιλοδοξίες

Piech Mark Zero: Ηλεκτροκίνητο sportscar με υψηλές φιλοδοξίες

Πέρα από το status του ηλεκτροκίνητου sportscar επιδόσεων, το «Σημείο Μηδέν» της νεοσύστατης Piech, έχει ως αφετηρία μια ιδιαιτέρως ευέλικτη πλατφόρμα, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της ηλεκτροκίνησης, με την οποία φιλοδοξεί να διεκδικήσει μια θέση στις σύγχρονες εξελίξεις της αυτοκίνησης.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια υπερπληθώρα νεότευκτων sportscars που ελέω σύγχρονων τάσεων ασπάζονται την ηλεκτροκίνηση εν όψει και της προσεχούς έκθεσης της Γενεύης η οποία παραδοσιακά αποτελεί προνομιακό πεδίο για την παρουσίαση, εκκεντρικών τετράτροχων με εξαιρετικά περιορισμένο τιράζ.

Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει και το Piech Mark Zero, δημιούργημα μια νεοφυούς ελβετικής εταιρείας την οποία ίδρυσε ο γιος του γνωστού Ferdinand Piech, και το οποίο δίνει το στίγμα της προσωπικότητάς του μέσω μιας σειράς σκίτσων που είδαν το φως της δημοσιότητας πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην ελβετική έκθεση η οποία ανοίγει αυλαία στις 5 Μαρτίου.

Το ηλεκτρικό sportscar όπως περιγράφεται, υιοθετεί τις κλασικές για την κατηγορία στην οποία επιθυμεί να ανήκει, αναλογίες με το μακρύ καπό και την κοντή «ουρά», αντλώντας προφανή έμπνευση από μοντέλα όπως η Aston Martin DB9 και η Alfa Romeo 8C.

Σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές του, σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις, το Mark Zero θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και υπόσχεται να προσφέρει αυτονομία 500 χλμ. βάσει WLTP χάρη στην ιδιαίτερη έμφαση που έχει δοθεί στο σχεδιασμό των υποσυστημάτων που συνοδεύουν τις μπαταρίες.

Το ελβετικό GT θα διαθέτει ένα ιδιαιτέρως αποδοτικό σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, ενώ οι αερόψυκτες μπαταρίες, θα συνδυάζονται και με σύστημα ταχείας φόρτισης το οποίο θα εγγυάται την επαναφόρτισή τους σε ελάχιστο χρόνο.

Παράλληλα, η θέση των μπαταριών στο τούνελ μετάδοσης και στον πίσω άξονα, αλλά και το συνολικά χαμηλό βάρος του GT το οποίο δεν ξεπερνά τα 1.800 κιλά, υπόσχονται να καταστήσουν ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα την οδηγική συμπεριφορά του η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις, θα προσφέρει ανάλογες συγκινήσεις, με ένα συμβατικό sportscar.

Επιπλέον, άξιο αναφοράς είναι ότι το Mark Zero, αξιοποιεί μια ιδιαιτέρως ευέλικτη αρχιτεκτονική προσαρμοσμένη στις ανάγκες του ηλεκτρικού χαρακτήρα του η οποία θα επιτρέπει ακόμα και την αντικατάσταση των μπαταριών και των σχετικών εξαρτημάτων εύκολα, υπό το σκεπτικό να είναι συμβατό και με τις μελλοντικές εξελίξεις των μπαταριών.

Επιπροσθέτως, η εξαιρετικά ευέλικτη μεταβλητή αρχιτεκτονική του, εκτός από τη συμβατότητά του με διαφορετικούς συνδυασμούς ηλεκτρικού μοτέρ και μπαταριών, του εξασφαλίζει τη συμβατότητα με οποιοδήποτε είδος συνόλου επιλέξει ο ιδιοκτήτής του, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών ή ακόμα και κυψελών καυσίμου.

Άλλωστε ο στόχος της Piech, εκτός από τη δημιουργία γκάμας αυτοκινήτων, κατασκευασμένων υπό το ίδιο ευέλικτο σκεπτικό, είναι να μοιραστεί τη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική και με άλλους κατασκευαστές, διεκδικώντας μερίδιο και θέση στις εξελίξεις της ηλεκτροκίνητης εποχής.

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024