Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Σάλο προκαλεί φούτερ του οίκου Burberry

Σάλο προκαλεί φούτερ του οίκου Burberry

Σάλο προκαλεί η επιλογή του οίκου Burberry, να παρουσιάσει στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας στο Λονδίνο, ένα φούτερ τα κορδόνια του οποίου σχημάτιζαν μία θηλιά στο λαιμό

Σάλο προκαλεί η επιλογή του οίκου Burberry, να παρουσιάσει στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας στο Λονδίνο, ένα φούτερ τα κορδόνια του οποίου σχημάτιζαν μία θηλιά στο λαιμό.

Το αξιοσημείωτο είναι πως την έντονη και άκρως αρνητική κριτική πυροδότησε μια ανάρτηση που έκανε στο Instagram η Liz Kennedy, η οποία είναι μοντέλο της Burberry γράφοντας μεταξύ άλλων στην ανάρτησή της:

«Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα. Επίσης ας μην ξεχνάμε της φρικιαστική ιστορία του λιντσαρίσματος».

View this post on Instagram

@burberry @riccardotisci17 Suicide is not fashion. It is not glamorous nor edgy and since this show is dedicated to the youth expressing their voice, here I go. Riccardo Tisci and everyone at Burberry it is beyond me how you could let a look resembling a noose hanging from a neck out on the runway. How could anyone overlook this and think it would be okay to do this especially in a line dedicated to young girls and youth. The impressionable youth. Not to mention the rising suicide rates world wide. Let’s not forget about the horrifying history of lynching either. There are hundreds of ways to tie a rope and they chose to tie it like a noose completely ignoring the fact that it was hanging around a neck. A massive brand like Burberry who is typically considered commercial and classy should not have overlooked such an obvious resemblance. I left my fitting extremely triggered after seeing this look (even though I did not wear it myself). Feeling as though I was right back where I was when I was going through an experience with suicide in my family. Also to add in they briefly hung one from the ceiling (trying to figure out the knot) and were laughing about it in the dressing room. I had asked to speak to someone about it but the only thing I was told to do was to write a letter. I had a brief conversation with someone but all that it entailed was “it’s fashion. Nobody cares about what’s going on in your personal life so just keep it to yourself” well I’m sorry but this is an issue bigger than myself. A look so ignorantly put together and a situation so poorly handled. I am ashamed to have been apart of the show. #burberry.

A post shared by Liz Kennedy (@liz.kennedy_) on

Σύμφωνα με την ίδια, όταν ζήτησε να επικοινωνήσει με κάποιον από τον οίκο μόδας για να τους πει ότι η ευαισθησία της προκλήθηκε επειδή είχε περιστατικό αυτοκτονίας στην οικογένειά της «το μόνο που μου είπαν ήταν «Είναι μόδα. Κανείς δεν ασχολείται τι συμβαίνει στην προσωπική σου ζωή και κράτα το για τον εαυτό σου».

Η θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε η ανάρτηση της Kennedy, οδήγησε τελικά στην απολογία του οίκου Burberry.

«Ζητάμε συγγνώμη για τη δυσφορία που προκαλέσαμε» δήλωσε επί του θέματος, ο Marco Gobbetti προσθέτοντας ότι η Burberry απέσυρε το συγκεκριμένο ρούχο από την κολεξιόν για το επόμενο φθινόπωρο-χειμώνα.

«Αν και το σχέδιο είχε έμπνευση από τους ναυτικούς, αντιλαμβάνομαι ότι ήταν αναίσθητο» δήλωσε από την πλευρά του ο creative director της Burberry, Riccardo Tisci.

Το επίμαχο φούτερ ήταν κομμάτι από μια συλλογή που ονομάζεται Tempest και παρουσιάστηκε την Κυριακή στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Το σόου, στο οποίο συμμετείχαν «επαναστατημένοι νέοι», ήταν αφιερωμένο σύμφωνα με τον καλλιτεχνικό διευθυντή Riccardo Tisci στην «νεολαία του σήμερα»

https://www.youtube.com/watch?v=BMzJFU7gwt4

Sports in

Η Χιρόνα «καθάρισε» την Μπαρτσελόνα με ανατροπή και έστεψε και μαθηματικά τη Ρεάλ (4-2)

Η Χιρόνα αν και βρισκόταν πίσω στο σκορ στο ημίχρονο, τελικά έκανε την ανατροπή απέναντι στην Μπαρτσελόνα και πήρε το καταλανικό ντέρμπι (4-2).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024