Φωτογραφίες: Αutomedia

To hatchback μοντέλο που θα σηματοδοτήσει την νέα ηλεκτρική εποχή της VW συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης εν όψει της πρεμιέρας του η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο με την προοπτική να έχει περάσει στην παραγωγή έως το τέλος της χρονιάς.

Όπως είναι γνωστό, το I.D. Neo, θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική, MEB η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης και υπόσχεται ιδιαίτερη ευελιξία στη διαμόρφωση, εξ ου και πρόκειται να αποτελέσει τη βάση για μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων πολύ διαφορετικών κατηγοριών.

Πλην των πλεονεκτημάτων της νέας πλατφόρμας και σε ό,τι αφορά το ID Neo, όπως αφήνουν να εννοηθεί, οι νέες εικόνες του, η VW θα εμφυσήσει στο νέο της ηλεκτρικό μοντέλο μια τυπική hatchback σχεδίαση η οποία είναι δεδομένο ότι θα διανθιστεί με λεπτομέρειες που θα αναδεικνύουν το διαφορετικό χαρακτήρα του στα πρότυπα των πρωτοτύπων που προηγήθηκαν.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης όπως είναι ήδη γνωστό, το ID Neo θα διατεθεί σε διαφορετικές εκδόσεις αυτονομίας με βάση την απόδοση των μπαταριών. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις συστάσεις η βασική έκδοση θα προσφέρει αυτονομία 330 χλμ. η «μεσαία» 450 χλμ. και η κορυφαία θα εξασφαλίζει αυτονομία 500 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι εκτός από τους συμβατικούς φορτιστές 7,2 ή 11 kW για την κορυφαία έκδοση, το ID Neo θα προσφέρει τη δυνατότητα επαναφόρτισής του μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 125 kW.