Φωτογραφίες: Automedia

Η κορυφαία έκφραση της νέας 3άρας προσφέρει, για ακόμα μια φορά τον εαυτό της στο κλείστρο του φωτογραφικού, από τους δρόμους του Μονάχου, δίνοντας τη δυνατότητα, αποκωδικοποίησης ορισμένων στοιχείων που θα κληθούν να στοιχειοθετήσουν τη δεδομένα πληθωρική προσωπικότητά της.

Σε ό,τι αφορά τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες που θα της εξασφαλίζουν την άμεση ταυτοποίηση ως της κορυφαίας έκδοσης, βελτιώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική της και τα οδικά της χαρακτηριστικά, μια πρώτη παρατήρηση αποτυπώνει την μικρότερη απόσταση από το έδαφος καθώς και τα μεγαλύτερα μετατρόχια που κρύβουν οι διογκωμένοι θόλοι.

Στα νέα στοιχεία συγκαταλέγεται και ένα νέο spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ, ενώ κανένας δεν μπορεί να παραβλέψει την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης η οποία δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφιβολίας για την ταυτότητα της έκδοσης.

Στην όψη της ξεχωρίζει ο διαφορετικά «γραμμένος» προφυλακτήρας ο οποίος πλαισιώνεται από μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα οι οποίες θα φροντίσουν για τις ανάγκες ψύξης του πανίσχυρου κινητήρα με τον οποίο θα εξοπλίζεται η νέα «ενσάρκωση» της M3.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις ως προς την ταυτότητα του συνόλου που θα την εξοπλίζει, πληροφορίες αναφέρουν ότι θα πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του twin-turbo εξακύλινδρου κινητήρα των 3,0 λίτρων ο οποίος εφοδιάζει και την σημερινή εκδοχή της και ο οποίος φυσικά θα προσφέρει αυξημένη ισχύ η οποία θα διαμορφωθεί περί τους 500 ίππους.

Πέρα από τη δεδομένη αύξηση της ισχύος, μια σημαντική μεταβολή που θα επέλθει με τη νέα γενιά της Μ3, είναι ότι το βαυαρικό μοντέλο επιδόσεων θα εντάξει για πρώτη φορά στην ιστορία του σύστημα τετρακίνησης, αν και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα διακριτικά xDrive και ό,τι αυτά συνεπάγονται θα σηματοδοτήσουν την ισχυρότερη έκδοση.

Αυτό σημαίνει ότι οι πιο σκληροπυρηνικοί λάτρεις της Μ3 θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν τις παραδοσιακές πισωκίνητες εκδόσεις, έχοντας μάλιστα την επιλογή ενός μηχανικού κιβωτίου σε αντίθεση με το αυτόματο που θα αποτελεί τον κανόνα για την πλειονότητα των εκδόσεων.

Εκτός των παραπάνω, αξίζει να σημειωθεί πώς όπως και οι υπόλοιπες «απλές» και ήδη γνωστές εκδόσεις της 3άρας, η Μ3 θα έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική CLAR η οποία και στη δική της περίπτωση σημαίνει χαμηλότερο βάρος αλλά και περισσότερη ευρυχωρία, συνεπικουρούμενης της αύξησης των διαστάσεών της.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξης, το επικρατέστερο σενάριο θέλει την νέα Μ3 να πραγματοποιεί την πρεμιέρα της στην έκθεση της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο.