Αναλυτικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η VW αναμένεται να δώσει τη δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να υποβάλλουν την παραγγελία τους για το I.D. Neo, καταβάλλοντας και το απαραίτητο χρηματικό αντίτιμο, ήδη από τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2019, δηλαδή πολύ πριν την έναρξη της παραγωγής του η οποία αναμένεται να ξεκινήσει το Νοέμβριο του 2019.

Υπό το σκεπτικό της VW, όσοι σπεύσουν να υποβάλλουν παραγγελίες θα παραλάβουν πρώτοι τα αυτοκίνητά τους -σύμφωνα με τις συστάσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας εξ ου και η προκαταβολή δεν πρόκειται να είναι αμελητέα – απαλλάσσοντας παράλληλα τους κατά τόπους αντιπροσώπους της VW, να στοκάρουν αυτοκίνητα.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά το ποσό που θα πρέπει να προκαταβάλουν οι ενδιαφερόμενοι, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής πωλήσεων της VW, Juergen Stackmann, δεν πρόκειται να είναι μεγάλο, ωστόσο το ύψος του θα διασφαλίζει ότι πρόκειται για πραγματικό ενδιαφέρον, και μια δέσμευση από μέρους των πελατών.

Επίσης όπως πρόσθεσε ο ίδιος το συγκεκριμένο μοντέλο προπώλησης δεν αποτελεί τέχνασμα προώθησης για το ηλεκτρικό μοντέλο αλλά ένα αίτημα των καιρών, και μια πρακτική ιδιαίτερα δημοφιλή σε χώρες όπου τα ηλεκτροκίνητα έχουν αυξημένη απήχηση.

«Το έχουμε ήδη δοκιμάσει σε χώρες όπως η Νορβηγία και η Ολλανδία και έχουμε εντυπωσιαστεί από την αποδοχή που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο. Η Γερμανία δεν αποτελεί δείκτη των νέων τάσεων στην Ευρώπη», σημείωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος υπογραμμίζοντας ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, σε χώρες όπως η Νορβηγία οι προπαραγγελίες για το I.D Neo αναμένεται να φτάσουν έως και τις 10.000.

Ανεξαρτήτως του τρόπου με τον οποίο τελικώς θα επιλέξει η VW να λανσάρει το ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα σηματοδοτήσει την αυγή μιας νέας ηλεκτρικής εποχής και σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, υπενθυμίζεται ότι θα πρόκειται για ένα hatchback μοντέλο αντίστοιχου μεγέθους του Golf το οποίο όμως χάρη στην αποδοτική διάταξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας MEB θα προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία.

Αναφορικά με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του, αν και μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία που να αφορούν τις επιδόσεις του, η VW έχει ανακοινώσει ηλεκτρική αυτονομία από 330 έως 450 χλμ. κάτι που συνεπάγεται διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών.

Σε ό,τι αφορά το εξίσου κρίσιμο με την αυτονομία μέγεθος που αφορά την τιμή του, σύμφωνα με πληροφορίες δεν πρόκειται να απέχει πολύ από τις τιμές των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του VW Golf.