Ο γερμανικός και o αμερικανικός όμιλος ανακοίνωσαν από την έκθεση του Detroit, την συμφωνία για τη συνεργασία τους η οποία σε πρώτη φάση θα επικεντρωθεί στην από κοινού κατασκευή και διάθεση vans και pickups με την προοπτική, σε δεύτερο χρόνο, να αναζητηθούν και άλλα πεδία κοινής δραστηριότητας που θα αφορούν την ηλεκτροκίνηση, τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης καθώς και καινοτόμες υπηρεσίες που άπτονται της μετακίνησης.

Πέρα από τις αδρές γραμμές που διέπουν την συμφωνία η οποία όπως ανακοινώθηκε δεν προβλέπει την ανταλλαγή μετοχών ανάμεσα στις δύο εταιρείες και σε ό,τι αφορά την προϊοντική πτυχή της, το πρώτο μοντέλο που θα προκύψει από τη συνεργασία και θα διατεθεί από αμφότερες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, θα είναι ένα μεσαίο pickup δια χειρός Ford το οποίο αναμένεται να διατεθεί από το 2022, αποτελώντας διάδοχο των Ford Ranger και VW Amarok.

Η προϊοντική συνέχεια θα δοθεί με ένα μικρό van το σχεδιασμό, την εξέλιξη και την παραγωγή του οποίου θα αναλάβει η VW και το οποίο όπως και το παραπάνω pickup αλλά και τα υπόλοιπα μοντέλα που θα ακολουθήσουν στο πλαίσιο της συμφωνίας, θα διατεθεί από αμφότερες τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Σημειώνεται ότι οι VW και Ford διέθεσαν κατά το 2018 1,2 εκατομμύρια ελαφρά επαγγελματικά και vans ενώ την τελευταία πενταετία, παρατηρείται ιδιαίτερη αύξηση στην απήχηση των pickups.

Σε ό,τι αφορά τον στόχο της συμφωνίας πλην των προφανών οφελών που θα προκύψουν σε οικονομικό επίπεδο από τον περιορισμό του κόστους εξέλιξης και παραγωγής των νέων μοντέλων, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις από το 2023, η συνεργασία των δύο εταιρειών θα αποτελεί την μεγαλύτερη του είδους, βάσει μονάδων παραγωγής, στα επαγγελματικά οχήματα.

Tην υψηλή εποπτεία, για την υλοποίηση της συμφωνίας θα αναλάβει διοικητική επιτροπή στην οποία θα συμμετέχουν οι επικεφαλής των δύο εταιρειών, Jim Hacket (Ford) και Herbert Diess (VW).

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο