Η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει στο Detroit ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετράθυρο πρωτότυπο το οποίο χαρακτηρίζει «υπερυψωμένο σπορ sedan», αναμιγνύοντας τα χαρακτηριστικά ενός πολυτελούς sedan με ορισμένες από τις ευκολίες που εγγυάται ένα crossover.

Πέρα από την υβριδική αισθητική του, το IMs concept είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο φιλοξενώντας στα σπλάχνα του δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε άξονα, τα οποία του εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 483 ίππων και 800 Nm ροπής.

Τα δύο μοτέρ τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 115 kWh οι οποίες υπόσχονται αυτονομία 612 χλμ. ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το φουτουριστικό πρωτότυπο προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πλήρως αυτόνομη ή παραδοσιακή οδήγηση.

Πηγή έμπνευσης για τη σχεδίαση του ΙΜs αποτέλεσε η αισθητική της γκάμας των Ζ σύμφωνα με τις συστάσεις της Nissan, ενώ πλην του αισθητικού αποτελέσματος το επιβλητικό πρωτότυπο διαθέτει μια σειρά ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων που φροντίζουν να βελτιστοποιήσουν την αποδοτικότητα ή τις επιδόσεις του, αναλόγως την περίσταση και τις εκάστοτε απαιτήσεις.

Την επιβλητική εικόνα του συμπληρώνουν οι τροχοί των 22 ιντσών πίσω από τους οποίους «κρύβεται» μια ενεργή αερανάρτηση.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην ευρυχωρία του εσωτερικού καθώς αυτό έχει σχεδιαστεί με κριτήριο την μεγιστοποίηση των διαθέσιμων χώρων. Υπό αυτό το σκεπτικό η Nissan έχει τοποθετήσει τους κινητήρες και όλα τα μηχανικά μέρη κάτω από το πάτωμα εκμεταλλευόμενη την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, παραδίδοντας έτσι ένα πλήρως επίπεδο θάλαμο επιβατών.

Στην απολύτως επίπεδη επιφάνεια του εσωτερικού φιλοξενούνται πέντε καθίσματα σε διάταξη 2+1+2. Τα δύο μπροστινά καθίσματα μπορούν να περιστραφούν κατά βούληση με δεδομένη τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης που προσφέρει το ΙΜs, ενώ το πίσω κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει από ένα έως τρεις επιβαίνοντες αναλόγως τις ανάγκες. Καθώς, ωστόσο, το σκεπτικό της Nissan είναι η πολυτέλεια και η άνεση, επί της ουσίας το πίσω κάθισμα αποτελείται από μια αναπαυτική πολυθρόνα στην οποία αν παραστεί ανάγκη, προστίθενται τα δύο επιπλέον μικρότερα καθίσματα.

Στο ταμπλό εκτός από το τετραγωνισμένο τιμόνι το οποίο όταν το ΙΜs βρίσκεται σε πλήρως αυτόνομη λειτουργία αναδιπλώνεται, υπάρχει αφθονία οθονών οι οποίες φιλοξενούν όλες τις παραδοσιακές ή λιγότερο παραδοσιακές λειτουργίες φροντίζοντας παράλληλα και για την ψυχαγωγία των επιβατών.

Το εσωτερικό εφοδιάζεται επίσης με ένα καινοτόμο σύστημα το οποίο η Nissan αποκαλεί “sensing platform” και το οποίο αποτελείται από σειρά αισθητήρων και καμερών οι οποίες από την έκφραση του οδηγού και με τη συνδρομή επεξεργαστή μπορούν να συμπεράνουν κατά πόσο αυτός είναι σε θέση να οδηγήσει ή όχι προκειμένου το σύστημα να αναλάβει την πλοήγηση.

Παράλληλα, το IMs εφοδιάζεται με το εξίσου καινοτόμο σύστημα Invisible to Visible το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να δει σε τρισδιάστατη προβολή τι συμβαίνει σε οποιοδήποτε σημείο του οδικού δικτύου αξιοποιώντας δεδομένα από άλλα αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με το ίδιο σύστημα.