Η βρετανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένα ακόμα στοιχεία για τον νέο της hypercar και συγκεκριμένα για το θηριώδες σύνολο που θα αναλάβει να κινεί την Βαλκυρία.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, πρόκειται για έναν ατμοσφαιρικό V12 με χωρητικότητα 6,5 λίτρων ο οποίος έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τις Cosworth και Red Bull Racing και ο οποίος, πλην της φαινομενικής παράδοσης που εκπροσωπεί ως ατμοσφαιρικός, επί της ουσίας αποτελεί ένα προηγμένο τεχνούργημα με τεχνογνωσία από την F1.

Παρά τον όγκο που προϋποθέτει η χωρητικότητα των 6,5 λίτρων, το βάρος του κινητήρα περιορίζεται σε μόλις 206 κιλά, ωστόσο μακράν τα εντυπωσιακότερα μεγέθη του προκύπτουν από την απόδοση, καθώς σύμφωνα με τις συστάσεις διαμορφώνεται σε 1.000 ίππους στις 10.500/σ.α.λ. και σε 740 Nm ροπής διαθέσιμα στις 7.000 σ.α.λ. ενώ το όριο στροφών του κινητήρα διαμορφώνεται σε 11.100 σ.α.λ.

Ακόμα εντυπωσιακότερος ίσως από τα παραπάνω μεγέθη είναι ο σχεδόν απόκοσμος ήχος του κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος, παρεμπιπτόντως θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες, που αναμένεται να εξασφαλίζουν στη Βαλκυρία ακόμα περισσότερη ισχύ, χωρίς προς το παρόν η Aston Martin να δημοσιοποιεί προδιαγραφές για αυτά.

Σε ό,τι αφορά τον V12 των 6,5 λίτρων, αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι περιγράφεται από τους Βρετανούς ως η «απόλυτη έκφραση των κινητήρων εσωτερικής καύσης» και αξιοποιεί πιστόνια αντίστοιχα των μονοθεσίων της F1. Παράλληλα, η πλειονότητα των μερών του έχει σφυρηλατηθεί από συμπαγή υλικά, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο στροφαλοφόρος άξονας είναι κατά 50% ελαφρύτερος από εκείνον τoυ V12 κινητήρα της εκκεντρικής One-77.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο μονού συμπλέκτη κατασκευασμένο από το Ricardo και σχεδιασμένο από τον τεχνικό διευθυντή της Red Bull Racing, Andrian Newey.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η Valkyrie θα κατασκευαστεί σε μόλις 150 αντίτυπα τα οποία έχουν ήδη προπωληθεί προς 3,2 εκ. δολάρια έκαστο ενώ οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν από την επόμενη χρονιά.