Μπορεί η Porsche να αποκάλυψε από την έκθεση του Los Angeles την νέα όγδοη γενιά της 911, ωστόσο ταυτόχρονα, φρόντισε να δώσει και να ηχηρό μήνυμα περαιτέρω εξέλιξης για την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της για, παρουσιάζοντας μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της αγωνιστικών προδιαγραφών GT2 RS με τα διακριτικά Clubsport.  Όπως και το νόμιμο για το δρόμο alter ego της, η Clubsport εφοδιάζεται με τον επίπεδο εξακύλινδρο twin-turbo των 3,8 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 700 ίππων η οποία μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν οι αγωνιστικών προδιαγραφών εξαπίστονες δαγκάνες και τα κεραμικά δισκόφρενα των 15 ιντσών για τους μπροστινούς τροχούς και τετραπίστονες δαγκάνες με τα ελαφρώς μικρότερα δισκόφρενα για τους πίσω.

Επίσης όπως επιβάλλει ο αγωνιστικός της προσανατολισμός, η Clubsport προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης πλήθους παραμέτρων σε ό,τι αφορά τα συστήματα δυναμικού ελέγχου ευστάθειας, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας απενεργοποίησης μέρους των ηλεκτρονικών συστημάτων επιτήρησης.

Μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση, ο έλεγχος των παραπάνω λειτουργιών γίνεται μέσω νέων μιας σειράς διακοπτών που έχουν τοποθετηθεί για αυτό το σκοπό στην κεντρική κονσόλα προκειμένου οι παραπάνω ρυθμίσεις να είναι πιο προσβάσιμες στον οδηγό. Η Clubsport είναι μονοθέσια, διαθέτει ζώνη έξι σημείων στήριξης ενώ όπως εύκολα υποθέτει κανείς, στα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά της συμπεριλαμβάνεται κλωβός ασφαλείας.

Την εικόνα συμπληρώνουν το τιμόνι με τις ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ο οποίος προέρχεται από την 911 GT3 R και παρά τα φαινόμενα και την πολιτική λιτότητας που επικρατεί προκειμένου το βάρος της να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα (1.390 κιλά) η Clubsport εξακολουθεί να προσφέρει την πολυτέλεια του κλιματισμού.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, θα κατασκευαστούν μόλις 200 αντίτυπα τα οποία φυσικά και προορίζονται για ιδιοκτήτες με αδυναμία στις αγωνιστικές διοργανώσεις.

Γράψτε το σχόλιό σας