H νέα γενιά του εμβληματικού sportscar, είναι γεγονός καθώς η Porsche έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας 911 με την κωδική ονομασία 992 από την έκθεση του Los Angeles, όπου το αυτοκίνητο ορόσημο για την κατηγορία, συστήνει τα καινούρια και σύμφωνα με τις υποσχέσεις, σαφώς βελτιωμένα χαρακτηριστικά του.

Συνοψίζοντας το σκεπτικό εξέλιξης της νέας 911, οι ιθύνοντες της Porsche το περιγράφουν με τον εξής αφοριστικό τρόπο: «πρέπει να είναι και είναι καλύτερη από την προηγούμενη».

Έτσι, παρά τη σχεδιαστική της ομοιότητα με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, η νέα 911 είναι επί της ουσίας φαρδύτερη ενώ έχει και αυξημένο ύψος. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη γενιά της 911 που έχει εξελιχθεί και υπό το σκεπτικό προσθήκης μιας ηλεκτροκίνητης έκδοσης στην γκάμα η οποία σε κάθε περίπτωση, αναμένεται σε δεύτερο χρόνο.

Εκτός από τις οριακά αυξημένες της διαστάσεις, συνεπικουρούμενων των μεγαλύτερων μετατροχίων τα οποία έχουν αυξηθεί κατά 4,5 εκατοστά μπροστά και μαζί με τους διογκωμένους θόλους της εξασφαλίζουν μια ακόμα επιβλητικότερη σιλουέτα, όπως κάθε γενιά 911 έτσι και η συγκεκριμένη διαθέτει ορισμένα σχεδιαστικές λεπτομέρειες οι οποίες φροντίζουν να δώσουν το στίγμα της διαφορετικότητας και της εξέλιξης.

Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται οι αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών, το ενιαίο, τεχνολογίας LED φως πέδησης που διατρέχει όλο το πίσω τμήμα καθώς και η προσθήκη δύο ακόμα κάθετων φωτιστικών σωμάτων στην πίσω γρίλια. Νέας τεχνολογίας Matrix LED, αλλά και μεγαλύτερα είναι και τα μπροστινά φωτιστικά σώματα.

Ριζικότερες είναι οι αλλαγές που αφορούν το εσωτερικό το οποίο, όπως σημειώνει η Porsche, παρά την τεχνολογική του υπεροπλία αντλεί την αισθητική του επιρροή από τις 911 της δεκαετίας του ’70.

Πλην του γενικού σχεδιαστικού ύφους, αξίζει να σημειωθεί ότι η κεντρική οθόνη που φιλοξενεί τις λειτουργίες του infotainment έχει αυξήσει τη διαγώνιο της σε 10,9 ίντσες. Χαμηλότερα παρεπιδημούν πέντε φυσικοί διακόπτες οι οποίοι δίνουν άμεση πρόσβαση στις ζωτικές λειτουργίες του αυτοκινήτου. Επίσης, η αύξηση των διαστάσεων της κεντρικής οθόνης έχει μετακινήσει τους αεραγωγούς χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, επί του παρόντος, η Porsche δημοσιοποιεί στοιχεία μόνο για τις εκδόσεις Carrera S και 4S οι οποίες δίνουν το παρών στην Πόλη των Αγγέλων.

Αναλυτικότερα, στην αθέατη πλευρά των Carrera S και 4S φιλοξενείται ο γνωστός διπλά υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος εξακύλινδρος των 3,0 λίτρων ο οποίος ωστόσο πλέον αποδίδει 450 ίππους, έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30 ίππους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της. Τον κινητήρα συμπληρώνει το αναβαθμισμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK οκτώ σχέσεων, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Porsche θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου επτά σχέσεων για τις εκδόσεις που βρίσκονται χαμηλότερα στην γκάμα.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, αξίζει να σημειωθεί ότι η 4S με το προαιρετικό σπορ εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono Package, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 306 χλμ./ώρα.

Τα αντίστοιχα μεγέθη επιδόσεων για την Carrera S, διαμορφώνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 308 χλμ./ώρα.

Παρά την ελάχιστη προφανώς σημασία που μάλλον έχει αυτό για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της, οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για της νέας της 911 στις συγκεκριμένες εκδόσεις ξεκινούν από τα 8,9 λίτρα/100 χλμ. και τα 205 γρ./χλμ.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, οι τιμές της όγδοης γενιάς της 911 θα ξεκινούν στη Γερμανία για την έκδοση Carrera S από τα 127.979 ευρώ, ενώ σε ό,τι αφορά τις βασικές εκδόσεις, αξίζει να σημειωθεί ότι αναμένονται από την άνοιξη οπότε θα ανακοινωθούν οι σχετικές προδιαγραφές.