Πανελλαδική στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου οι οδηγοί ταξί, ως απάντηση στην εκδίκαση της Αγωγής που έχει καταθέσει η BEAT εναντίον του προέδρου της Ομοσπονδίας Θύμιου Λυμπερόπουλου, για συκοφαντική δυσφήμιση και η οποία πρόκειται να εκδικαστεί την ίδια ημέρα.

Σύμφωνα με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) θα παρεβρεθή έξω από τα δικαστήρια και συγκεκριμένα θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 9 πμ στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Στην ανακοίνωση της ΠΟΕΙΤΑ, όπου εξαγγέλλεται η απεργία , ο κ. Λυμπερόπουλος αναφέρει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα είναι μεταξύ άλλων ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας.

Η ΠΟΕΙΑΤΑ ζητά:

-Άμεση εφαρμογή του Ν.4530/18 και Ν.4446/16 και δράση από τις Ελεγκτικές Αρχές. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού.
-Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
-Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

Κλίμα εκφοβισμού καταγγέλλει η BEAT

Ένα χρόνο πριν και με αφορμή το υπό ψήφιση νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές, ο κ.Λυμπερόπουλος με σειρά δηλώσεών του στον Τύπο είχε επιτεθεί στην εταιρεία BEAT

Η ΒΕΑΤ για το λόγο αυτό απευθύνθηκε στη δικαιοσύνη, διεκδικώντας ηθική δικαίωση.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της η BEAT σημειώνει: «Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων. Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας. Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;

Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας. Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.

Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη; Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός; Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση; Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του; Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;

Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος. Όπως οφείλει και ενα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».

Γράψτε το σχόλιο σας