To VW Beetle του ενός εκατομμυρίου δολαρίων
Ένα VW Beetle, ετών 54άρων, αλλά του «του κουτιού» πωλείται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, χωρίς ποτέ να έχει χρησιμοποιηθεί για το λόγο που κατασκευάστηκε και χωρίς να έχει παραλλάξει ούτε στο ελάχιστο τα αρχικά χαρακτηριστικά με τα οποία πωλήθηκε εν έτει 1964.
Spotlight
-
Μελέτη καταπέλτης για τα Τέμπη μιλά για αλλοίωση της σκηνής του εγκλήματος - Η αναφορά στις εύφλεκτες ουσίες
-
Γενς Στόλτενμπεργκ: «Δεν είναι πολύ αργά για να κερδίσει η Ουκρανία τον πόλεμο»
-
Το παρών του Αλέξη Τσίπρα
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
Ο σκαραβαίος αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και εμβληματικά τετράτροχα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και με δεδομένη την 70χρονη πορεία του, αποτελεί ένα από τα εξαιρετικά δημοφιλή και «πολυπρόσωπα» αυτοκίνητα όταν πρόκειται για συλλέκτες.
Επίσης, με δεδομένη την πρόσφατη ανακοίνωση της VW για την οριστική διακοπή της παραγωγής του Beetle από το καλοκαίρι του 2019, το θρυλικό σκαθάρι αναμένεται να αποκτήσει ακόμα περισσότερη αξία ως συλλεκτικό είδος ακόμα και αν πρόκειται για τις νεότερες εκδόσεις του.
Το υψηλό τίμημα που θα κληθεί ωστόσο να καταβάλει ο νέος ο ιδιοκτήτης του Beetle που τίθεται προς πώληση μέσω του Hemmings, δεν έχει καμία σχέση με την πρόσφατη παραπάνω απόφαση της VW, καθώς πρόκειται για ένα πραγματικά ιστορικό δείγμα του μοντέλου που αγοράστηκε το 1964.
Εκτός από την χρονική απόσταση που χωρίζει την πρώτη του κυκλοφορία από το σήμερα, υπάρχει και ένας ακόμα λόγος που το τίμημα για το 54χρονο VW Beetle διαμορφώνεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα αυτοκίνητο το οδόμετρο του οποίου γράφει 22 μίλια (35 χλμ.) τα οποία όπως διευκρίνισε ο ιδιοκτήτης του προέκυψαν κατά την πρόσφατη έξοδό του από το γκαράζ όπου φυλασσόταν από καταβολής του.
Για την ακρίβεια όπως εξήγησε ο τωρινός ιδιοκτήτης Rudy Zvarich, επί της ουσίας το Beetle δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ καθώς το αγόρασε το 1964 ως «backup» για το άλλο του VW Beetle το οποίο είχε αποκτήσει εν έτει 1957.
Η αγάπη του ιδιοκτήτη του για τα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα για τα VW Beetle, σημαίνει ότι η συνδρομή του δεύτερου Beetle σε ανταλλακτικά δεν χρειάστηκε ποτέ και έτσι, αυτό παρέμεινε ερμητικά κλεισμένο χωρίς ποτέ να βγει στο δρόμο ενώ, αλλά και χωρίς την παραμικρή φθορά ή παραλλαγή των στοιχείων με τα οποία πρωτοπωλήθηκε το 1964 χάρη στην προσεκτική φροντίδα του Rudy Zvarich.
Κοινώς πρόκειται για ένα ολοκαίνουριο Beetle το οποίο ωστόσο τυγχάνει να κατασκευάστηκε το 1964.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις