Αλυσίπλεκτος θώρακας, καρφίτσες, γάντια κουζίνας. Όπως φαντάζεται κανείς, όλα αυτά δεν είναι υλικά από τα οποία φτιάχνονται φορέματα. Η Βρετανή καλλιτέχνης Σούζι ΜακΜάρεϊ (Susie MacMurray) χρησιμοποιεί, ωστόσο, αυτά τα υλικά για να φιλοτεχνήσει τα γλυπτά της, που ως πηγή έμπνευσης έχουν γυναικεία ενδύματα.

Το πρώτο γλυπτό της – το οποίο βάφτισε «Gladrags» – το ολοκλήρωσε το 2002, χρησιμοποιώντας 10.000 ροζ μπαλόνια. Έκτοτε, φιλοτέχνησε πολλά έργα που φαινομενικά μπορούν να φορεθούν, μεταξύ των οποίων το «Medusa» (από υλικό με το οποίο κατασκευάζονταν, τον Μεσαίωνα, οι αλυσόπλεκτοι θώρακες των πολεμιστών), το «Widow» (δέρμα και 100.000 βελόνες) και το «A Mixture of Frailties» (1.400 γάντια κουζίνας).

«Όλα έχουν να κάνουν με την αντίληψή μας για τις γυναίκες, τη δύναμή τους και τα ευάλωτα σημεία τους» εξηγεί η ΜακΜάρεϊ, η οποία ήταν μουσικός κλασικής μουσικής, αλλά επανεκπαιδεύτηκε ως καλλιτέχνης. «Με ενδιαφέρει το πώς τα δυνατά και αδύναμα σημεία ενός ανθρώπου μπορούν να είναι ένα και το αυτό πράγμα. Υποθέτω ότι μπορεί κάποιος να τα πει «πορτρέτα»… Πολλά από τα γλυπτά και τα σχέδια μου έχουν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, να κάνουν με την αντίληψη και διαπραγμάτευση της γυναικείας ταυτότητας, τόσο εσωτερικής όσο και εξωτερικής» προσθέτει.