Φωτογραφίες: ΑUTOMEDIA

Η νέα, όγδοη κατά σειρά, γενιά του εμβληματικού αμερικανικού sportscar εντοπίστηκε σε ευρωπαϊκό έδαφος προβάροντας μια ζωτικής σημασίας αλλαγή η οποία φιλοδοξεί να της εξασφαλίσει μια καλύτερη «μοίρα» έναντι των Ευρωπαίων «αντιπάλων» της.

Έτσι, για πρώτη φορά από το 1953 οπότε και πρωτοεμφανίστηκε η Corvette στην νέα όγδοη γενιά της θα είναι κεντρομήχανη, αποζητώντας να αποκτήσει δυναμικότερα οδηγικά χαρακτηριστικά τα οποία θα της προσδώσουν μια πιο ευέλικτη και ενδιαφέρουσα οδηγικά διάσταση σε σχέση με την ωμή δύναμη του παρελθόντος.

Παρά τη διαφορά στην θέση του κινητήρα, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του LT1 V8 των 6,2 λίτρων σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή η οποία αναμένεται να ξεπερνά τους 466 ίππους της υφιστάμενης έκδοσής του.

Στην κορυφή της γκάμας, αναμένεται να βρεθεί ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 χωρητικότητας 5,5 λίτρων ο οποίος δεν αποκλείεται να δεχτεί τη «συνδρομή» κάποιου είδους υβριδικής τεχνολογίας που θα ανεβάσει την ισχύ στο χορταστικό μέγεθος των 750+ ίππων και θα έχει επιφέρει μια ακόμα ριζική αλλαγή στο τεχνολογικό παλμαρέ της Corvette.

Σε αντίθεση με τις ριζικές αλλαγές που συντελούνται κάτω από το καπό της, η Cοrvette C8 αναμένεται να διατηρήσει την πλήρως αναγνωρίσιμη όσο και επιβλητική σχεδίαση της σιλουέτας της χωρίς να επιχειρήσει και εκεί δραστικές μεταβολές.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα έλευσής της, η Corvette C8 αναμένεται να αποκαλυφθεί στις αρχές του 2019, ενώ η κορυφαία έκδοση της, C8.R με τον νέο V8 κινητήρα σε υβριδική συνύπαρξη αναμένεται να έχει κάνει την εμφάνισή της έως το φθινόπωρο, οπότε και η Chevrolet θα συμμετάσχει με την αγωνιστική εκδοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.