Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Οδηγούμε στη Βαρκελώνη τα νέα SUV της Hyundai

Οδηγούμε στη Βαρκελώνη τα νέα SUV της Hyundai

H γκάμα των οχημάτων ελευθέρου χρόνου της Hyundai ξεχωρίζει για την πληρότητα και την ανταγωνιστικότητά της έχοντας να επιδείξει προτάσεις που μετρούν ελάχιστους μήνες στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μπορεί το μελάνι από τις πρώτες μας εντυπώσεις για το Hyundai Kona και την παρουσία του επί ελληνικού εδάφους να μην έχει ακόμη στεγνώσει, παρόλα αυτά τα οχήματα ελευθέρου χρόνου της κορεατικής φίρμας επιστρέφουν στο προσκήνιο της επικαιρότητας.

Αφήνοντας, λοιπόν, την αττική γη και ταξιδεύοντας στην εξίσου φιλόξενη Καταλονία είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά εκείνες τις προτάσεις που καλούνται να ενισχύσουν την παρουσία των Κορεατών σε μια κατηγορία που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.

Μόνο τυχαίο δεν είναι άλλωστε το γεγονός ότι η δημοφιλέστερη πρόταση της Hyundai στην ευρωπαϊκή ήπειρο είναι ένα SUV και δη το καταξιωμένο Tucson, το οποίο σήμερα επικαιροποιείται, αποκτώντας ένα νέο σχεδιαστικό προφίλ.

Δεν είναι ωστόσο μόνο ο σχεδιασμός των επιφανειών του αμαξώματος εκείνος που δηλώνει την προσπάθεια του μικρομεσαίου SUV να προσαρμόσει τα χαρακτηριστικά του στο σήμερα, αλλά και οι τεχνικές προδιαγραφές.

Με την ανασχεδιασμένη κεντρική εισαγωγή αέρα, τα επίσης νέα φωτιστικά σώματα και τους νέες ζάντες αλουμινίου 16 έως 19 ιντσών να περνούν σε δεύτεροι μοίρα, το ενδιαφέρον εστιάζεται σε όσα έχει να προσφέρει ο πλήρως αναθεωρημένος θάλαμος επιβατών και το πρώτο mild hybrid σύνολο της Hyundai που έχει ως αφετηρία έναν κινητήρα diesel.

Σε ότι αφορά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η αντικατάσταση του σκληρού πλαστικού με αφρώδες στην κορυφή του ταμπλό είναι από μόνη της αρκετή για να αναβαθμίσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του Tucson.

Αντιστοίχως, η παρουσία της ψηφιακής οθόνης στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας δημιουργεί μια πιο σύγχρονη εικόνα, επιτρέποντας παράλληλα στον οδηγό να διατηρήσει το βλέμμα του στον δρόμο.

Μιλώντας για τον οδηγό, το Tucson διαθέτει πλέον όλες τις απαραίτητες εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας, οι οποίες καθιστούν το έργο εκείνου που θα βρεθεί στο αριστερό του κάθισμα σαφώς πιο εύκολο.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του ενεργού cruise control, το οποίο διαθέτει τη δυνατότητα πλήρους ακινητοποίησης και επανεκκίνησης του αυτοκινήτου σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Χωρίς αμφιβολία, βέβαια, το μεγάλο νέο για το δημοφιλές SUV έρχεται από την προσθήκη ενός mild hybrid συνόλου στην γκάμα του. Το τελευταίο συνδυάζει έναν κινητήρα diesel 2,0 λίτρων 185 ίππων με ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V το οποίο υποστηρίζει με τη βοήθεια του εναλλάκτη αλλά και των μπαταριών ιόντων-λιθίου τον θερμικό κινητήρα.

Ο παραπάνω συνδυασμός περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων κατά 7%, χωρίς ωστόσο να επηρεάζει στο ελάχιστο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Αντιθέτως, με δεδομένη την παρουσία του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων καθώς και του συστήματος τετρακίνησης,  μπορείς με σιγουριά να μιλάς για την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου.

Φυσικά, η γκάμα του ανανεωμένου Tucson έχει ως βάση τον γνώριμο από τον παρελθόν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 177 ίππων, ενώ ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων, η μέγιστη ισχύ του οποίου φτάνει τους 132 ίππους.

Ένα σκαλί πάνω από το ανανεωμένο Tucson συναντά κανείς το νέο Hyundai Santa Fe. Ένα επιβλητικό σε μέγεθος και προδιαγραφές SUV το οποίο μετρά ήδη τέσσερις γενιές και 17 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά.

Με μήκος 4,77 μέτρων διατίθεται σε πενταθέσιες και επταθέσιες διαμορφώσεις, επενδύοντας στην αποδοτικότητα των κινητήρων diesel χωρητικότητας 2,0 και 2,2 λίτρων και απόδοσης 150 έως 200 ίππων.

Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, το σύστημα τετρακίνησης HTRAC ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, χαρίζοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει σε τρία προγράμματα λειτουργίας και να μεταβάλλει τον τρόπο με τον οποίο κατανέμεται η ροπή μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ενώ σχεδόν δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων.

Αν πάλι τα μεγέθη των Tucson και Santa Fe φαντάζουν υπερβολικά, τότε μια λύση όπως το Hyundai Kona φαντάζει από κάθε άποψη ιδανική.

Το «μικρό» SUV της κορεατικής φίρμας επιβεβαίωσε και σε ισπανικό έδαφος πως αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις της κατηγορίας του, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο την αποδοτικότητα και την πληθωρική απόδοση του υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων.

Αποδίδοντας στην ισχυρότερη εκδοχή του 136 ίππους και 320 Nm ροπής, αναδεικνύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, έχοντας στο πλευρό του το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και προαιρετικά το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης.

Μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς διαθέτει η diesel έκδοση των 116 ίππων και των 275 Nm ροπής, η οποία ωστόσο είναι σαφώς πιο προσιτή.

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024