Ο οίκος Dolce & Gabbana λατρεύει το δράμα. Οι επιδείξεις είναι πάντα η επιτομή της κομψότητας, τα ρούχα είναι κεντημένα και δεν περνούν καθόλου απαρατήρητα, οι καλεσμένοι ανήκουν στην ελίτ της μόδας και οι δύο «φασαριόζοι» σχεδιαστές δεν κάνουν εκπτώσεις στα όνειρα τους. Έτσι και φέτος, δίπλα στην λίμνη Κόμο, στήθηκε μια επίδειξη που δύσκολα θα ξεπεραστεί ακόμα και από τους ίδιους. Μέσα σε μια ρομαντική βίλα με απίστευτη θέα του ποταμού οι καλεσμένοι κάθονταν σε τεράστιες μπαρόκ τραπεζαρίες με ψηλά ασημένια κηροπήγια σε ένα ολάνθιστο κήπο γεμάτο σελέμπριτις και πεόνιες.

Στην υποδοχή καθολικές καλόγριες τοποθετούσαν τους καλεσμένους στις θέσεις τους και αγόρια με λεπτό μουστάκι σέρβιραν άφθονη σαμπάνια, υπό τους ήχους μια κοσμοπολίτικης ορχήστρας. Ο ήχος από το σιντριβάνι έκρυβε τα λόγια των καλεσμένων και παρέτεινε την αγωνία των αγοραστών. Αυτό δεν θα ήταν απλά ένα σόου, αυτή δεν είναι απλά μια βίλα και ξαφνικά δεν είναι 2018 τριγύρω. Με έμπνευση την νουβέλα με τίτλο «The Bethrothed » (Το Ιερό), γραμμένο από τον Alessandro Manzoni το 1827, πρόκειται για ένα ιστορικό διήγημα  σε τρεις τόμους, το οποίο ανακηρύχθηκε το πιο διάσημο και ευρέως διαβασμένο μυθιστόρημα στην ιταλική γλώσσα. Το σχεδιαστικό δίδυμο, πιστό στις ιταλικές του αναφορές, «απειλεί» με αυτήν την κολεξιόν και επιθυμεί τις ευλογίες αυτών που την είδαν.

Το σόου ξεκίνησε και η Ναόμι Κάμπελ λίκνισε αργά και νωχελικά τους γοφούς της ντυμένη με μία τουαλέτα παραδείσια. Φτερά και λουλούδια όλα κεντημένα στην τεράστια φούστα της συνδυασμένα με ένα κορσέ φλοράλ σε σμαραγδί χρώμα, απαραίτητο αξεσουάρ ο σταυρός στο στήθος και τα αυτιά, οι αριστοκράτες ήταν πιστοί και ο οίκος δεν επιθυμεί να γίνει βλάσφημος. Οι γυναίκες στην πασαρέλα είχαν δύο επιλογές είτε να φορούν φουστάνια βγαλμένα από τον 18ο αιώνα, είτε κοστούμια από ταυρομαχίες. Η Μαρία Αντουανέτα στον ίδιο κήπο με τον Μεγάλο Γκάτσμπυ , οι ισπανικές αρένες στις ιταλικές πιάτσες. Οι ευγενείς που ταξίδευαν σε όλη την Ευρώπη είναι ο κεντρικός άξονας και τα 120 μοντέλα πλαισίωσαν αυτήν την ιδέα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Στο τέλος όλα τα μοντέλα μαζεύτηκαν στο τεράστιο ρωμαϊκό σιντριβάνι για μια τελευταία ματιά στον χρόνο και την πολυτέλεια. Η Ναόμι Κάμπελ, μαζί με την Εύα Χερτζίκοβα και την Έλενα Κρίστενσεν πήραν τα παρασόλ τους και αποχαιρέτησαν το κοινό με καρδινάλιο ύφος, που ταίριαζει στην εκδήλωση και τον χαρακτήρα τους. Οι τελευταίες φωτογραφίες βγήκαν και οι επίτιμοι καλεσμένοι μεταφέρθηκαν με φέρι σε ένα τεράστιο υπαίθριο δείπνο, που ήταν στο τέλος του δρόμου ενός καταστήματος που είχε στηθεί για εκείνη την βραδιά. Όλοι σχεδόν έσπευσαν να αγοράσουν ότι μόλις είδαν και οι τσάντες είχαν πουληθεί μέχρι τις 11 το βράδυ. Το βράδυ συνέχισε με μουσική και την μαγεία στα μάτια των καλεσμένων ακόμα ανέπαφη. Για κάποιους ήταν ένα ταξίδι στο χρόνο, για τους Dolce &  Gabbana ήταν απλά ένα Σαββατοκύριακο.