Χωρίς μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων τα VW Golf R και GTD
Ενόψει των υποχρεωτικών αλλαγών στα πρότυπα μέτρησης κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων η VW καταργεί την επιλογή του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων από τις εκδόσεις R και GTD του Golf.
Παράπλευρες… απώλειες αναμένεται να υπάρξουν στο σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στην ευρωπαϊκή αγορά εξαιτίας των νέων κανονισμών που διέπουν τις διαδικασίες μέτρησης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.
Μετά την πτώση στη μέγιστη τιμή της ισχύος του Leon Cupra κατά 10 ίππους, είναι η σειρά της VW να καταργήσει την επιλογή του μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων από τις εκδόσεις R και GTD του Golf.
H απόφαση αυτή συνδέεται και με τη μειωμένη ζήτηση που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένες διαμορφώσεις, σε αντίθεση με το Golf GTI, οι πωλήσεις του οποίου μοιράζονται μεταξύ μηχανικού και ημι-αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Ανάλογη στρατηγική πάντως, αναμένεται να ακολουθήσει και η Skoda, διατηρώντας την επιλογή του μηχανικού κιβωτίου για την βενζινοκίνητη έκδοση της Octavia RS των 245 ίππων, όχι όμως και για την πετρελαιοκίνητη των 184 ίππων.
- Θα υπάρξουν πολύ σοβαρά αντίποινα λέει ο Ντόναλντ Τραμπ για την επίθεση από το Ισλαμικό Κράτος
- Τρεις χώρες του Σαχέλ ετοιμάζουν επενδυτική τράπεζα
- Κηφισιά – Αστέρας Τρίπολης 0-0: Τα δοκάρια σταμάτησαν τους γηπεδούχους
- LIVE: Άρσεναλ – Γουλβς
- Συνελήφθη 35χρονος για δολοφονία γυναίκας στη Δανία – Εντοπίστηκε στην Αθήνα
- Φοινικούντα: Δύο γυναίκες στο κάδρο των ερευνών για το διπλό φονικό στο κάμπινγκ
