Η Italdesign δημιουργεί το δικό της Nissan GT-R
Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 ετών από την ίδρυση της Italdesing αλλά και τη δημιουργία του πρώτου GT-R, o ιταλικός σχεδιαστικός οίκος δημιουργεί μια διαφορετική εκδοχή του ιαπωνικού sportscar.
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Πενήντα χρόνια μετά την ίδρυση της Italdesign αλλά και τη δημιουργία του πρώτου GT-R, οι δρόμοι του διάσημου σχεδιαστικού οίκου και του καταξιωμένου ιαπωνικού sportscar συναντώνται.
Το αποτέλεσμα της συνάντησης αυτής ή αν προτιμάτε της συνεργασίας η οποία μάλιστα δεν έχει επαναληφθεί στο παρελθόν είναι το Nissan GT-50, ένα εκκεντρικό σε σχεδιασμό και προδιαγραφές πρωτότυπο που παρά τις ελάχιστες πιθανότητες να φτάσει ως τη γραμμή παραγωγής εντυπωσιάζει.
Στην πραγματικότητα, ελάχιστα είναι εκείνα τα σημεία του αμαξώματος που θα μπορούσαν να παραπέμψουν στην έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου, καθώς ακόμα και η οροφή στέκεται 21 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το Nissan GT-R που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Εκτεταμένες είναι οι παρεμβάσεις που πραγματοποιηθεί και στο αποκλειστικά διθέσιο εσωτερικό. Σε μια προσπάθεια δημιουργίας ενός ποιοτικότερο συνόλου, το ανθρακόνημα συνδυάζεται τις επιφάνειες από Alcantara και μαύρο δέρμα.
Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, τον πρώτο λόγο έχει ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 3,8 λίτρων, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί αποδίδοντας 720 ίππους και τα 780 Nm ροπής.
Τον ίδιο δρόμο, εκείνο της αναβάθμισης, έχει ακολουθήσει τόσο το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των έξι σχέσεων όσο και η ανάρτηση. Τέλος, πίσω από τους τροχούς των 21 ιντσών έχουν τοποθετηθεί εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις