Είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου για όλα τα περιοδικά μόδας και τους δημοσιογράφους εκεί έξω. Οι νέες συλλογές των διάσημων οίκων για το 2019 «ξεμυτίζουν» σιγά – σιγά με σκοπό τις καλύτερες κριτικές, τα μεγαλύτερα αφιερώματα και τις περισσότερες αναρτήσεις στα social media. Όλον αυτόν τον καιρό είδαμε πολλά: καράβια βγήκαν στην στεριά για τον οίκο Chanel, άλογα αλύχτησαν για τον Dior με αυτήν την φορά την σκυτάλη του ενθουσιασμού να παραλαμβάνει ο οίκος Gucci και να βάζει φωτιά στις πασαρέλες, κυριολεκτικά. Πάνε οι εποχές που οι επιδείξεις γίνονταν με συνοδεία άρπας σε ένα μπαρόκ σαλόνι για εκλεκτές πελάτισσες, τα τελευταία χρόνια, το παιχνίδι των εντυπώσεων κερδίζεται από τις ραφές μέχρι το MDF της πασαρέλας.

Στην Αρλ της Γαλλίας  στήθηκε ένα «φλογερό» σκηνικό με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, Alessandro Michele, να έχει στήσει ένα σκηνικό με υψηλές δημιουργίες , σύννεφα και καπνό. Η  προγονική Ιουλιανή αποικία της Αρελάτης δεν επιλέχθηκε καθόλου τυχαία! Η ιστορικότητα του τόπου και η ακροβασία του, ανάμεσα στο αρχαίο και το μοντέρνο, αποτέλεσε την έμπνευση του σχεδιαστή, ο οποίος αρέσκεται στις μίξεις και την πρωτοτυπία. Σε ένα γοτθικό σκηνικό, κάτω από την μουσική υπόκρουση του Claudio Monteverdi και συγκεκριμένα του «Vespers for the Blessed Virgin», το κοινό παρακολούθησε την επίδειξη με εκκλησιαστική κατάνυξη και χριστιανική περιέργεια.

Με 114 σύνολα για άντρες και γυναίκες, μοντέλα περπάτησαν με βελούδινα φορέματα και περίτεχνες κάπες, ντίσκο παντελόνια (πόσο Gucci!) και βικτοριανές φούστες. Κρατώντας λουλούδια στα χέρια, μέσα από την ομίχλη κάθε σιλουέτα περπατούσε νωχελικά και οι απίθανοι συνδυασμοί του καρό με το animal print φαινόντουσαν τόσο ταιριαστοί. Ο 19ος αιώνας συνάντησε το studio 54 και οι ροκ σταρ τις καθολικές μαντόνες. Κομμάτια σχεδόν βγαλμένα από την ντουλάπα του David Bowie μέχρι παστέλ ζακέτες για τα κακομαθημένα κορίτσια της δεκαετίας του ’90, υπό την ίδια σκέπη, σεταρίστηκαν άψογα με μεταξωτά μαντήλια και τσάντες με τρουκς και έντονες αλυσίδες. Το λογότυπο του οίκου και σε αυτήν την επίδειξη, παρών, έκλεψε τα βλέμματα μαζί με το κλασσικό λογότυπο του θεού Πάνα για το θρυλικό ξενοδοχείο «Chateau Marmont» πάνω σε ένα λευκό φούτερ, που είναι σίγουρο πως θα γίνει το it κομμάτι αυτής της κολεξιόν.

Το αμφιθέατρο της Αρλ, πλημμυρισμένο από τους 400 καλεσμένους, για πρώτη φορά φιλοξένησε ένα γεγονός μόδας και πραγματικά το απογείωσε. Τα ρωμαϊκά χαλάσματα μαζί με την μουσική του εκκλησιαστικού οργάνου αποτέλεσε το τέλειο καλλιτεχνικό χαλί,  πάνω στο οποίο ο Michelle, έχτισε μια ακόμη άρτια συλλογή. Ο οίκος Gucci έκανε μια τεράστια δωρεά στην πόλη προς στήριξη του χώρου, το οποίο αποτελεί πολιτιστική κληρονομιά της UNESCO και έδωσε την τέλεια αφορμή στο Ιταλικό brand να εισχωρήσει σε γαλλικά ύδατα. Κλείνοντας, ο Elton John τραγούδησε κάποιες επιτυχίες του στο ανοιχτό αμφιθέατρο «εξορκίζοντας» τα γοτθικά πνεύματα με αγγλικές μπαλάντες.

Αν ισχύει πως την φωτιά μπορείς να την καταπολεμήσεις, ενώ τον καπνό ποτέ, τότε η νέα συλλογή του οίκου φαίνεται πως θα πνίξει με το βαρύ της άρωμα ολόκληρη την σεζόν.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο