Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Σπίρτζης: Τα συμφέροντα δεν θα πάρουν κοψοχρονιά τις υποδομές

Σπίρτζης: Τα συμφέροντα δεν θα πάρουν κοψοχρονιά τις υποδομές

«Όσα συμφέροντα κι αν υπάρχουν που θέλουν να πάρουν κοψοχρονιά τις υποδομές της χώρας, πρέπει να ψάξουν για άλλη χώρα, έξω από την Ευρώπη» υποστήριξε ο υπουργός Υποδομών

Για την αξιοποίηση του Θριάσιου Εμπορευματικού Κέντρου μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά την έναρξη ημερίδας για το ρόλο της Ελλάδας στις συνδυασμένες μεταφορές.

«Κάποιοι ήθελαν το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο να προκηρυχθεί σε ενιαίο τμήμα, ήθελαν να το πάρουν σε χαμηλή τιμή και απαξιωμένο» τόνισε ο υπουργός Μεταφορών, σημειώνοντας ότι η κατάτμηση του διαγωνισμού έφερε θετικά οφέλη για το ελληνικό δημόσιο, καθώς εξασφάλισε μεγαλύτερες επενδύσεις από τον ανάδοχο.

Παράλληλα, ο κ. Σπίρτζης διαμήνυσε πως αν υπάρξουν αντίστοιχες πιέσεις και για το Εμπορευματικό Κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, το υπουργείο δεν θα ενδώσει και ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί στα πρότυπα του Θριασίου.

«Όσα συμφέροντα και αν υπάρχουν που θέλουν να πάρουν κοψοχρονιά τις υποδομές της χώρας, πρέπει να ψάξουν για άλλη χώρα έξω από την Ευρώπη», δήλωσε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι «εμείς αυτό που κάνουμε, είναι να προχωράμε τον σχεδιασμό με διαφάνεια και με την υπηρέτηση του στρατηγικού σχεδίου της χώρας και της Ευρώπης για τις συνδυασμένες μεταφορές».

Σε άλλο σημείο της ομιλίας του, επεσήμανε πως η χώρα έχει αλλάξει σελίδα και ακολουθεί τις κεντρικές ευρωπαϊκές πολιτικές, με σεβασμό στο περιβάλλον και στους στόχους που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τη μείωση των εκπομπών των ρύπων.

Ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση των έργων στο βασικό σιδηροδρομικό άξονα, τονίζοντας ότι το φθινόπωρο θα έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

«Οι βασικές προτεραιότητες του επενδυτικού προγράμματος και του στρατηγικού σχεδίου, είναι η αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου. Ήδη πραγματοποιούνται δρομολόγια με ηλεκτροκίνητους συρμούς από τον Πειραιά μέχρι την Τιθορέα και από το Δομοκό έως τη Θεσσαλονίκη και επίκειται η ηλεκτροκίνηση του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός. Ο δεύτερος άξονας είναι ο άξονας Πάτρα-Αθήνα και ο τρίτος άξονας είναι Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, τμήματα ενταγμένα στον Κεντρικό Διευρωπαϊκό Διάδρομο της Ανατολικής Μεσογείου» τόνισε ο υπουργός.

«Οι μεταφορές συμβάλλουν στο να πέσουν τείχη, να πέσουν σύνορα μεταξύ των βαλκανικών λαών, να πέσει ένα άσχημο ψυχροπολεμικά κλίμα, να πέσει η νοοτροπία των βορείων συνόρων της χώρας μας και να εγκαινιαστεί ότι τα σύνορα της Ελλάδας είναι η αρχή της ενδοχώρας των Βαλκανίων, είναι οι διαφορετικοί δρόμοι για να φτάσει κανείς από την Κεντρική Ευρώπη έως τη Μαύρη Θάλασσα» σημείωσε ο κ. Σπίρτζης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024