Όταν η underground φωτογράφος,  Juno Calypso,  έφτασε σε αυτό στο σπίτι στη Νεβάδα, δεν ήξερε τι να περιμένει. Έχοντας επίγνωση της διεύθυνσης και της μοναδικής ιστορίας του – ο Girard Henderson, ο ιδρυτής των καλλυντικών της Avon, είχε κατασκευάσει τον πολυτελή χώρο και ζούσε εκεί  με τη σύζυγό του, μία κομμώτρια  του Χόλυγουντ – αναζητούσε  κάτι περισσότερο από την απλή  «χλιδή». Μετά από λίγες μέρες, η Calypso γοητεύτηκε από το χώρο, το οποίο μοιάζει με «έναν τάφο ή ένα μαυσωλείο. Ήταν τόσο ήσυχο εκεί  και τίποτα δεν είχε ξεθωριάσει γιατί δεν υπάρχει φυσικό ηλιακό φως. Είναι μια κάψουλα χρόνου », είπε. Για αυτή την νέας σειρά φωτογραφιών η καλλιτέχνης βρήκε στην έπαυλη , το τέλειο μέρος. Που αλλού θα μπορούσε να αιχμαλωτίσει  τον σουρεαλισμό περισσότερο από ένα σπίτι, που κατασκευάστηκε για την αιώνια ομορφιά;

Γνωστή για την αντιμετώπιση θεμάτων όπως η ζωή, ο θάνατος, η ομορφιά και η φθορά, μέσω σταδιοποιημένων αυτοπροσωπογραφιών, οι φωτογραφίες της Calypso είναι εκεί για να σας προσελκύσουν, να σας ωθήσουν στο σημείο όπου το «χυτήριο» και η «κατάθλιψη» σχηματίζουν μια διφορούμενη εικόνα.  Οι διαμαρτυρίες της  καλλιτέχνιδας  σχετικά με τη μονιμότητα της ζωής έγιναν ακόμα πιο έντονες όταν έμαθε περισσότερα για το σπίτι και τους σημερινούς ιδιοκτήτες του. Ανακάλυψε ότι ήταν μια «ομάδα μυστηρίου», που υπήρχε και ανήκε στο λεγόμενο Κρυονικό κίνημα.

Η συλλογή αφορά τη συντήρηση των ζωντανών και  τη συντήρηση των νεκρών. «Αυτό που ξεκίνησε ως ένα σπίτι που χτίστηκε από την περιουσία μιας γνωστής εταιρίας καλλυντικών που ενσωματώνει την επιδίωξη της ομορφιάς και τη διατήρηση των ζωντανών, είχε από τότε πάρει μια ενοχλητική παράκαμψη για να γίνει ένα μυστηριώδες τρόπαιο εκείνων που ασχολήθηκαν περισσότερο με την αιώνια ζωή».