Η νέα γενιά του επαγγελματικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας, παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2018, συμπεριλαμβάνοντας στις επιλογές του για πρώτη φορά στην ιστορία του αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες και στοιχεία θα διατεθεί με δύο επιλογές μπαταριών.

Αναλυτικότερα, η βασική ηλεκτροκίνητη έκδοση του eSprinter θα εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου 41 kWh η οποία θα του εξασφαλίζει αυτονομία έως και 115 χλμ. με ευνοϊκές συνθήκες κάτι που σύμφωνα με τις διευκρινίσεις της γερμανικής φίρμας, προϋποθέτει την παρουσία φορτίου που δεν ξεπερνά τα 1.040 κιλά αλλά και ότι η εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι εξαιρετικά χαμηλή.

Η δεύτερη ηλεκτροκίνητη έκδοση του επαγγελματικού μοντέλου θα εφοδιάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου 55 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 150 χλμ. υπό τις ίδιες προϋποθέσεις και με τη διαφορά ότι στην προκειμένη περίπτωση το φορτίο δεν πρέπει να ξεπερνά τα 900 κιλά καθώς η μεγαλύτερης αποδοτικότητας μπαταρία συνεπάγεται αυτομάτως και μεγαλύτερο βάρος.

Σε ό,τι αφορά την φόρτιση, αυτή διαρκεί μεταξύ έξι-οκτώ ωρών με το συμβατικό φορτιστή ή 45 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης.

Σε επίπεδο κινητήρα, οι ηλεκτρικές εκδόσεις του Sprinter εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ αντίστοιχο του eVito το οποίο έχει προηγηθεί και το οποίο στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 84 kW και 300 Nm ροπής. Τα μεγέθη αυτά είναι αρκετά προκειμένου να εξασφαλίσουν στο ηλεκτρικό van 3,5 τόνων της Mercedes-Benz μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι η γερμανική φίρμα συνιστά η ταχύτητα να κυμαίνεται κάτω από τα 80 χλμ./ώρα για την μέγιστη αποδοτικότητα της μπαταρίας.

Ανεξαρτήτως των προδιαγραφών του eSprinter το οποίο αναμένεται να διατεθεί στην Ευρώπη αποκλειστικά ως εμπροσθοκίνητο από τα τέλη της χρονιάς, αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογη «ηλεκτρική» μεταχείριση επιφυλάσσει η Mercedes-Benz και για το Citan το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί το 2020 ως μέρος του φιλόδοξου σχεδίου εξηλεκτρισμού της γκάμας επαγγελματικών της.