Η… ασκεπής πρόκληση του Zerouno Duerta σε δράση
Τo ιταλικό roadster δίνει τα διαπιστευτήρια του μέσω ενός video που το αποτυπώνει για πρώτη φορά μετά την πρεμιέρα του στην έκθεση της Γενεύης σε δράση.
Η Italdesign Automobili η οποία υπό τη νέα ιδιοκτησία του ομίλου VW, επιδίδεται και στην κατασκευή αυτοκινήτων αποκτώντας το status μιας niche αυτοκινητοβιομηχανίας, έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο video που αποτυπώνει το δεύτερο δημιούργημά της, Zerouno Duerta, σε δράση για πρώτη φορά.
Εκτός από το δεύτερο μοντέλο της νέας εποχής της Italdesign ως niche φίρμας, το Zerouno Duerta αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα πλέον ακριβοθώρητα οχήματα στον κόσμο με δεδομένο ότι η παραγωγή του περιορίζεται σε μόλις 5 αντίτυπα τα οποία έχουν προ πολλού πωληθεί παρά το τίμημα το οποίο ξεπερνά τα 2,0 εκατομμύρια ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, σύμφωνα με τις συστάσεις μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με το Zerouno Coupe είναι η αξιοποίηση μιας targa οροφής και των απαραίτητων σχετικών σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων οι οποίες όμως κάθε άλλο παρά στερούν κάτι από τις προσφερόμενες επιδόσεις του.
Αυτές εξακολουθούν να εξασφαλίζονται από τον ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων δια χειρός Ingolstadt, ο οποίος στην περίπτωση του ιταλικού τετράτροχου αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm ροπής. Η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 3,2 δευτερόλεπτα.
Σε ό,τι αφορά το βασικό στοιχείο διαχωρισμού από το Zerouno Coupe, η νέα αφαιρούμενη χειροκίνητα targa οροφή αποτελείται από ανθρακονήματα όπως και το υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ διατίθεται ως επιλογή και υφασμάτινη οροφή ανάγκης για τις περιπτώσεις που ο καιρός αποδειχθεί απρόβλεπτος.
- Ολυμπιακός: Με Στρεφέτσα η ενδεκάδα κόντρα στον ΟΦΗ (pic)
- Γιατί στις πλούσιες χώρες πολλοί νιώθουν φτωχότεροι, δίχως να είναι;
- Πυρά ΠΑΣΟΚ σε Μητσοτάκη: Η κυβέρνηση εξαντλεί τις προοπτικές της χώρας – Η πολιτική αλλαγή είναι επιτακτική
- Ο Βιλντόζα πήρε το… πορτοφόλι του Πετρούσεφ και χάρισε τη νίκη στη Βίρτους (vids)
- Κρήτη: Θλίψη για τον αθλητή ΑμεΑ που πέθανε μετά από τροχαίο – Είχε καθηλωθεί σε αμαξίδιο πριν από 23 χρόνια μετά από τροχαίο
- Οδοιπορικό του in: Πολύπαθη Μάνδρα – Η επόμενη μέρα
