Η Senna αποτελεί το εκκεντρικότερο και ικανότερο sportscar της McLaren μέχρι τουλάχιστον να κάνει την εμφάνισή του το υπεραυτοκίνητο BP23 Hyper-GT το οποίο έχουν υποσχεθεί οι Βρετανοί και αναμένεται να αποτελέσει ένα νέο ορόσημο για το Woking τόσο σε επίπεδο επιδόσεων όσο και τεχνολογικής καινοτομίας.

Μέχρι τότε, η Senna αποτελεί ό,τι κοντινότερο υπάρχει στην «ιδανική» McLaren σύμφωνα με τη λογική της βρετανικής φίρμας καθώς με βάρος μόλις 1.198 κιλών το βρετανικό sportscar είναι το αμέσως επόμενο ελαφρύτερο, νόμιμο για το δρόμο τετράτροχο στην ιστορία των Βρετανών μετά την εμβληματική F1 της δεκαετίας του ’90 η οποία είχε βάρος 1.062 κιλών.

Εξ ου και όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της McLaren, Jolyon Nash δεν πρόκειται να υπάρξει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση της Senna καθώς όπως ο ίδιος είπε, «δεν θα ήταν McLaren».

Διευκρινίζοντας τα λεγόμενα του υπογράμμισε ότι: «αν η Senna έπρεπε να προσφέρει τις ίδιες επιδόσεις από ένα ηλεκτρικό σύνολο το βάρος της θα ξεπερνούσε τα 2.000 κιλά»  κάτι που όπως εξήγησε δεν συνάδει με το σκεπτικό της McLaren και με τις αξίες που είναι συνυφασμένες με την φίρμα όπως το χαμηλό βάρος.

Όπως  αποκάλυψε τα ευρήματα από τις δοκιμές του ηλεκτρικού πρωτότυπου που δοκιμάζει η McLaren, είναι απαγορευτικά για την εξέλιξη μιας αμιγώς ηλεκτρικής Senna καθώς ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι ανέφικτο με τα σημερινά δεδομένα των μπαταριών.

Για τους ίδιους λόγους εξάλλου, η McLaren δεν πρόκειται να ενδώσει στην SUV φρενίτιδα καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων δεν ταιριάζει εξίσου με το σκεπτικό χαμηλού βάρους της βρετανικής φίρμας.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι παρόλο που δεν πρόκειται να υπάρξουν αμιγώς ηλεκτροκίνητες McLaren στο κοντινό μέλλον, η βρετανική φίρμα έχει επενδύσει και εξακολουθεί να επενδύει στην υβριδική τεχνολογία η οποία σύμφωνα με της στρατηγική της φίρμας Track22, θα εφοδιάζει τουλάχιστον τα μισά από τα αυτοκίνητα που θα διαθέτει έως το 2022.