S. Marchionne: «Tο λανσάρισμα του Maserati Levante ήταν άθλιο»
Ο πληθωρικός επικεφαλής του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, απέδωσε την ισχνή απόδοση του ιταλικού SUV στον τρόπο που υλοποιήθηκε το λανσάρισμα του, ευελπιστώντας ότι οι νέες εκδόσεις θα τονώσουν τις πωλήσεις του.
Το Levante δεν υπήρξε αυτό που θα αποκαλούσε κανείς επιτυχία για μια εταιρεία με την παράδοση της Maserati με δεδομένο και ότι η ιταλική φίρμα έχει ήδη διακόψει την παραγωγή του δις από το 2016 οπότε και ξεκίνησε προκειμένου να την προσαρμόσει στην ζήτηση.
Το αποτέλεσμα των συνεχών αναπροσαρμογών ήταν η περιστολή της παραγωγής κατά 59% σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις, ενώ σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια του 2017 η ιταλική φίρμα διέθεσε μόλις 5.845 Levante.
Η ισχνή αποδοχή του Levante δεν θα μπορούσε να περάσει ασχολίαστη από τον ισχυρό άνδρα της FCA, Sergio Marchionne o οποίος σε δηλώσεις του σε αμερικανικό περιοδικό, απέδωσε τις χαμηλές επιδόσεις «στην κακή υλοποίηση της προώθησής του, εξαρχής από το λανσάρισμα» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε συμπληρώνοντας ότι: «πραγματικά ο τρόπος που το λανσάραμε ήταν άθλιος».
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ιταλικό SUV ήταν εξάλλου και ο λόγος, που τον Φεβρουάριο του 2018, ο μέχρι τότε επικεφαλής των Alfa Romeo και Maserati, Reid Bigland, αντικαταστάθηκε από τον Tim Κuniski.
Σε κάθε περίπτωση, ο Sergio Marchionne, ευελπιστεί ότι η παρουσίαση της υψηλότερων επιδόσεων έκδοσης Levante Trofeo η οποία επωφελείται από τον V8 κινητήρα 590 ίππων της Ferrari, στην πρόσφατη έκθεση της Νέας Υόρκης θα λειτουργήσει ως επανεκκίνηση για το ιταλικό SUV τονώνοντας τις πωλήσεις του.