Μια λύση για την οικονομία: Έντονα φρύδια
Το να εναλλάσσονται τα χρώματα ανάλογα με τους οικονομικούς δείκτες το ξέραμε. Ομως, τώρα η νέα... μόδα είναι οι διαφορετικές τάσεις στα φρύδια που επηρεάζουν και το... χρηματιστήριο
Τα είχαμε ακούσει για την μόδα, για το μήκος της φούστας που είναι λέει, σε αντίστροφη συνάρτηση με τα οικονομικά μεγέθη. Το 1929, χρονιά του Μεγάλου Κραχ στις ΗΠΑ, ο οικονομολόγος Τζορτζ Τέιλορ είχε υποστηρίξει ότι όταν η οικονομία ανθεί οι γυναίκες έχουν την τάση να φορούν πιο κοντές φούστες, ενώ, όταν βρίσκεται σε ύφεση, το μήκος της φούστας μακραίνει. Το είχαμε ακούσει και για τα χρώματα, ότι εναλλάσσονται στην μόδα ανάλογα με τους οικονομικούς δείκτες. ‘Ομως για τα φρύδια, ομολογώ, είναι η πρώτη φορά.
Ο λόγος περί της ιαπωνικής οικονομίας. Το έγκυρο πρακτορείο Bloomberg αναρωτιέται ποιά θα είναι η μελλοντική πορεία του ιαπωνικού χρηματιστηρίου. Και συμβουλεύεται έγκυρους αναλυτές, κάποιοι εκ των οποίων εκμυστηρεύονται ότι παρακολουθούν τις τάσεις στα φρύδια, προκειμένου να δουν εάν και που θα επενδύσουν, μια και το χρηματιστήριο έχει ξεφύγει από τους στρατηγικούς στόχους που είχαν τεθεί στην αρχή της χρονιάς. Μα τα φρύδια; Γιατί;
Κάποιοι αναλυτές έχουν παρατηρήσει μια ασυνήθιστη σύνδεση μεταξύ της πυκνότητας των φρυδιών και της πορείας του χρηματιστηρίου του Τόκιο.
Τα πυκνά και έντονα φρύδια έγιναν δημοφιλή στη διάρκεια της οικονομικής άνθησης στη δεκαετία του 1980, ενώ τα πιο λεπτά φρύδια ήταν στην μόδα στη διάρκεια της επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης στη δεκαετία του 1970 και την περίοδο της ύφεσης στα τέλη της δεκαετίας του 1990.
Άρα τι λέει σήμερα στους επενδυτές η ιαπωνική μόδα για τα φρύδια; Τα πυκνά φρύδια έγιναν δημοφιλή και πάλι στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου από το 2013. Έκτοτε άρχισαν να ανεβαίνουν σταθερά και οι τιμές των μετοχών στο χρηματιστήριο. Όμως εάν κοιτάξουμε τα ινστιτούτα αισθητικής στην Ιαπωνία τον τελευταίο καιρό, θα παρατηρήσουμε μια αλλαγή. Τα πυκνά φρύδια φεύγουν σιγά σιγά από την μόδα. Αραγε μήπως αλλάξει και η πορεία των μετοχών; αναρωτιέται το Bloomberg. Ας απαντήσουν οι ειδικοί.
Οπως ο Σετσούκο Σουζούκι, επκεφαλής makeup artist στην εταιρία καλλυντικών Shiseidο, ειδικός στο να προβλέπει νέες τάσεις παρατηρεί πως τα πυκνά φρύδια θα υποχωρήσουν. Η Κιούκο Αμεμίγια, αναλύτρια της ιαπωνικής χρηματιστηριακής SBI, που παρακολουθεί τις μετοχές εδώ και 30 χρόνια, δηλώνει με παρρησία πως «δεν είναι αστεία υπόθεση η ανάλυση των φρυδιών. Προσοχή», προειδοποιεί. «Μην υποτιμάτε τέτοια πράγματα. Η ιστορία επαναλαμβάνεται».
- Ντόρτμουντ – Παρί Σεν Ζερμέν (1-0) – Το post game του μεγάλου ημιτελικού
- Βγήκαν τα… χριστιανόμετρα πριν την κορύφωση του Θείου Δράματος
- Προϋπολογισμός: Το καθολικό Πάσχα ή η ακρίβεια έριξαν τα φορολογικά έσοδα;
- «Έθισαν τον 13χρονο και τον έκαναν διακινητή»
- «The Asunta Case»: Η αληθινή ιστορία της 12χρονης που δολοφονήθηκε από τους θετούς γονείς της
- Η Οικονομική Υστέρηση της Ελλάδας και η Ευρωζώνη