Με αφετηρία την έκθεση της Νέας Υόρκης η Toyota αποκάλυψε τη νέα γενιά του RAV4 η οποία εκτός από την νέα αισθητική και το πιο επιβλητικό της παράστημα υπόσχεται και περισσότερες επιλογές από ποτέ.

Αφετηρία για το νέο RAV4 αποτελεί η παγκόσμια πλατφόρμα των Ιαπώνων, TNGA, η οποία του εξασφαλίζει πρόσβαση στην νέας γενιάς περιώνυμη υβριδική τεχνολογία τους η οποία στην περίπτωση του ιαπωνικού SUV μεταφράζεται σε δύο αντίστοιχες εκδόσεις, τη «βασική» Hybrid και την πιο σπορ προδιαγραφών και προσανατολισμού, HSE Hybrid.

Κυρίαρχος κινητήρας, τόσο για τη συμβατική βενζινοκίνητη όσο και για τις υβριδικές εκδόσεις του ιαπωνικού SUV αποτελεί ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 2,5 λίτρων ο οποίος στην περίπτωση των δεύτερων συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ.

Τουλάχιστον αυτό επέλεξαν οι Ιάπωνες για την αμερικανική αγορά καθώς οι προδιαγραφές της ευρωπαϊκής εκδοχής του αναμένεται να ανακοινωθούν εντός του β΄εξαμήνου του 2019 οπότε και το ιαπωνικό SUV… διασχίσει τον Ατλαντικό.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της συμβατικής του έκδοσης ο βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων ενώ οι υβριδικές εκδόσεις του «συνεχίζουν» να διατίθενται αποκλειστικά με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων.

Ανεξαρτήτως μηχανικού συνόλου αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι το νέο RAV4 θα διατεθεί με τρία διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης, ένα με παραδοσιακή διάταξη, ένα με σύστημα διαχείρισης ροπής και δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω άξονα, καθώς και ένα ακόμα το οποίο εξελίχθηκε ειδικά για τις υβριδικές εκδόσεις του με την ονομασία AWD-i hybrid το οποίο, όταν απαιτείται, κατανέμει κατά 30% περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα με τη συνδρομή του ηλεκτρικού μοτέρ.

Φεύγοντας από την αθέατη πλευρά του και περνώντας στην «ορατή», πλην της νέας πιο αιχμηρής αισθητικής αξίζει να σημειωθεί ότι τοRAV4 διαθέτει αυξημένο πλάτος αλλά και οριακά μειωμένο μήκος προς όφελος της γωνίας προσέγγισης και διαφυγής. Παράλληλα η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά λίγο παραπάνω από 2,5 εκατοστά.

Παρά το μειωμένο συνολικό του μήκος, το RAV4 έχει αυξήσει το μεταξόνιό του, υποσχόμενο περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό του, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι χάρη στις συνολικές αναβαθμίσεις στην ηχομόνωση και συνεπικουρούμενης της νέας ανάρτησης η οποία στον πίσω άξονα υιοθετεί διάταξη πολλαπλών συνδέσμων, το ιαπωνικό SUV υπόσχεται μια συνολικά πιο άνετη εμπειρία.

Παράλληλα, η ολοκληρωμένη δέσμη συστημάτων ασφαλείας των Ιαπώνων, Toyota Safety Sense εγγυάται μια ασφαλέστερη από ποτέ υπόσταση η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα αποτροπής συγκρούσεων με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών, ενεργό cruise control και σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας ενώ στις επιλογές του περιλαμβάνεται και κάμερα οπισθοπορείας.

Στο εσωτερικό του κυριαρχεί το τελευταίας γενιάς infotainment της Toyota με οθόνη επτά ιντσών η οποία ενσωματώνει λογισμικό AppleCarPlay, ενώ το νέο RAV4 διαθέτει σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητών. Στις επιλογές του συγκαταλέγονται επίσης ένα ηχοσύστημα 800watt της JBL καθώς και σύστημα πλοήγησης.

Γράψτε το σχόλιο σας