Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Auris 2018: Ραντεβού στη Γενεύη -και- με νέο υβριδικό σύνολο
Το νέο Auris θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στο προσεχές διεθνές ελβετικό σαλόνι αυτοκινήτου, επιφυλάσσοντας παράλληλα με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του και ένα νέο υβριδικό σύνολο καθώς και ένα νέο κιβώτιο

Toyota Auris 2018: Ραντεβού στη Γενεύη -και- με νέο υβριδικό σύνολο

Η νέα γενιά του Toyota Αuris δίνει το σχεδιαστικό της στίγμα αλλά και μια γεύση από την νέα τεχνολογία που θα φέρει μαζί του, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου υβριδικού συνόλου.

Η ιαπωνική φίρμα δίνει τις πρώτες συστάσεις για τη νέα, τρίτη γενιά του Auris η οποία θα πραγματοποιήσει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση, σε παγκόσμια πρεμιέρα, στην προσεχή διεθνή έκθεση της Γενεύης η οποία ανοίγει τις πύλες της στις 6 Μαρτίου.

Πέρα από τα συμπεράσματα που μπορεί να εξάγει κανείς από το πρώτο teaser το οποίο αποτυπώνει την αιχμηρότερη αισθητική γραμμή του νέου Auris που δείχνει να υιοθετεί φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και μια συνολικά πιο δυναμική σιλουέτα, το μικρομεσαίο Toyota θα αναλάβει να συστήσει στο κοινό και ένα νέο υβριδικό σύνολο.

Πρόκειται για το συνδυασμό ενός ηλεκτρικού μοτέρ με ένα νέο δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος χάρη στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού και τις βελτιώσεις που έχουν ως αποτέλεσμα μια υψηλότερη θερμική απόδοση (40% στις «απλές» εκδόσεις και 41% στις υβριδικές) υπόσχεται περισσότερη ισχύ αλλά και την «υπακοή» του στις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι ο νέος κινητήρας είναι επίσης ελαφρύτερος ενώ έχει εξελιχθεί βάσει της τεχνογνωσίας που αποκτήθηκε κατά την εξέλιξη της υβριδικής ναυαρχίδας της Toyota, Prius.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο νέος κινητήρας βενζίνης θα διατεθεί τόσο μεμονωμένα όσο και σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος οι οποίες θα ξεκινούν από τους 144 και θα φτάνουν τους 170 ίππους, αναλόγως αν πρόκειται για υβριδικό ή μη σύνολο.

Παράλληλα με τo νέο κινητήριο σύνολο, το νέο Auris θα εισαγάγει στο τεχνολογικό λεξιλόγιο της Toyota και ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο διεκδικεί τον τίτλο του μικρότερου συστήματος μετάδοσης στον κόσμο χάρη στον compact σχεδιασμό του.

Σύμφωνα με τις συστάσεις είναι κατά επτά κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με τα τρέχοντα μηχανικά κιβώτια της Toyota, αλλά και κατά 2,4 εκατοστά μικρότερο κατά ύψος. Παράλληλα, εγγυάται περισσότερη αποδοτικότητα ενώ θα μπορεί να διαχειριστεί έως και 280 Nm ροπής.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι όπως σημειώνει η Toyota, το κιβώτιο έχει εξελιχθεί μεν για την παγκόσμια αγορά, δίνοντας ωστόσο έμφαση στις ευρωπαϊκές οδηγικές ανάγκες και τρόπου χρήσης των αυτοκινήτων.

Την παγκόσμια πρεμιέρα τους στην ελβετική έκθεση μαζί με το νέο Auris, θα πραγματοποιήσουν επίσης το ανανεωμένο Aygo, το πρωτότυπο μοντέλο που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή του Supra στην γκάμα της Toyota.

auto.in.gr

Only in

Με 30 υπογραφές και σεβασμό στα όργανα η υποψηφιότητα Κασσελάκη – Κλειδώνει ο Φάμελλος για τους «100», ρυθμιστής ο Πολάκης στην ΚΕ

Η Πολιτική Γραμματεία εισηγείται να ισχύσουν οι ίδιοι όροι με τις κάλπες που στήθηκαν πριν ένα χρόνο, δηλαδή συλλογή 30 υπογραφών από μέλη της ΚΕ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024