Η Aventador θα ενδώσει, όπως όλα δείχνουν, στην ηλεκτροκίνηση με την μορφή ενός plug-in υβριδικού συνόλου με το οποίο θα εξοπλίζεται η νέα γενιάς της, φροντίζοντας ωστόσο να διατηρήσει τον χαρακτήρα της ως super sportscar με την επιλογή ενός V12 και μάλιστα ατμοσφαιρικού ως την «καρδιά» του νέου της συνόλου.

Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της ιταλικής φίρμας, Maurizio Reggiani: «Η νέα γενιά του super sportscar θα βασίζεται στην plug-in υβριδική τεχνολογία. Η αξία μας ως φίρμας βασίζεται στα κορυφαία προϊόντα μας.

Για αυτό και η plug-in υβριδική υλοποίηση πρέπει να είναι αντίστοιχη ενός super sportscar. Ένα από τα πράγματα λοιπόν που πρέπει να προσφέρει κανείς σε ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο είναι ένας ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας».

Προκειμένου να διασφαλιστεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, η νέα γενιά της Aventador θα σχεδιαστεί εξαρχής ως plug-in υβριδική καθώς αυτό θα είναι και το μοναδικό σύνολο με το οποίο θα προσφέρεται.

«Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που είτε αποφασίζεις ότι θα είναι υβριδικό είτε ότι δεν θα είναι. Δεν υπάρχουν περιθώρια για μεσαίες λύσεις και συμβιβασμούς», ανέφερε χαρακτηριστικά το στέλεχος της Lamborghini μην αφήνοντας περιθώρια για παρερμηνείες σε σχέση με τις επιλογές κινητήρα που θα προσφέρει η νέα Aventador η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2020.

Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης Lamborghini, o Maurizio Reggianni επανέλαβε ότι κάτι τέτοιο δεν βρίσκεται στα άμεσα σχέδια της φίρμας καθώς πρώτα θα πρέπει πρώτα να εξελιχθεί η τεχνολογία των μπαταριών πριν αυτό γίνει εφικτό.

«Για εμάς, ένα super sportscar πρέπει να μπορεί αφενός να επιτύχει τον ταχύτερο χρόνο στο Nurburgring, αλλά και να έχει τη δυνατότητα ναεπαναλάβει το εγχείρημα δύο και τρεις φορές. Δεν μπορεί να είναι μόνο για μία φορά», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο ίδιος για τις απαιτήσεις της ιταλικής φίρμας οι οποίες δεν είναι δυνατόν να εκπληρωθούν υπό τις υφιστάμενες εξελίξεις στο μέτωπο της ηλεκτροκίνησης.

auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιο σας