Μέχρι 18 Δεκεμβρίου οι προσφορές για την Cyta Hellas
Το «πράσινο φως» για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την πώληση της Cyta Hellas έδωσε η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου στους τρεις επενδυτές που επέδειξαν ενδιαφέρον. Οι προτάσεις με βάση τα χρονοδιαγράμμα θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι της 18 Δεκεμβρίου.
Το «πράσινο φως» για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την πώληση της Cyta Hellas έδωσε η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου στους τρεις επενδυτές που επέδειξαν ενδιαφέρον. Οι προτάσεις με βάση τα χρονοδιαγράμμα θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι της 18 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της «Καθημερινής» Κύπρου, όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Cyta μετέβησαν στην Αθήνα για συναντήσεις και διαβουλεύσεις με τους συμβούλους, που έχουν προσληφθεί για να τις αλλαγές στην θυγατρική.
Στο δεύτερο γύρο πέρασαν και οι τρεις εταιρείες -Vodafone, Wind και η PCCW (εταιρεία διεθνών δραστηριοτήτων, τηλεπικοινωνιακού κολοσσού του Χονγκ Κονγκ)- που επέδειξαν ενδιαφέρον κατά την πρώτη φάση της διαδικασίας.Όσοι από τους τρεις υποβάλλουν πρόταση, δεν θα μπορούν να την ανακαλέσουν.
Οι τρεις ενδιαφερόμενοι για τη Cyta και το τίμημα
Οι τρεις ενδιαφερόμενοι που ενημερώθηκαν ότι μπορούν να συνεχίσουν στην κούρσα, υπέγραψαν ήδη δήλωση εμπιστευτικότητας προκειμένου να τους δοθεί πρόσβαση στα δεδομένα της εταιρείας, τα οποία θα χρησιμοποιήσουν προκειμένου να αποφασίσουν, αν θα υποβάλλουν δεσμευτική αυτή την φορά επενδυτική πρόταση για τη Cyta Hellas.
Πέρα από την υποβολή δεσμευτικών προσφορών, το εγχείρημα με τη Cyta Hellas θα κριθεί από το οικονομικό τίμημα, το οποίο εάν δεν ανταποκρίνεται στην αξία των περιουσιακών και εμπορικών στοιχείων της εταιρείας, ενδεχομένως να ναυαγήσει. Εν αντιθέσει με τους επενδυτές, που δεν μπορούν να αποσύρουν την προσφορά, η διοίκηση του οργανισμού έχει το δικαίωμα να τις απορρίψει, εάν αυτές δεν κριθούν ικανοποιητικές.
Παρά τα αρνητικά αποτελέσματα της εταιρείας στην Ελλάδα, το πρώτο στοιχείο που προβάλλεται είναι η προσφορά της Cyta Hllas στις υποδομές της Ελλάδας στην επιχειρηματικότητα, ενώ, σε αρκετές περιπτώσεις, όπως τονίσθηκε έχει λειτουργήσει και ως πρωτοπόρος της αγοράς.
Ενδεικτικά, αναφέρονται τα δίκτυα νέας γενιάς που «κτίστηκαν» εξ αρχής, οι ολοκληρωμένες 4-play υπηρεσίες κάτω από μια ενιαία εμπορική μάρκα, οι υψηλές ταχύτητες VDSL και οι υπηρεσίες κινητής μέσω του μοντέλου MVNO, πρωτόγνωρου για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.
ΑΠΕ,in.gr
- LIVE: Βόλος – Κηφισιά
- Πορεία για τον Γρηγορόπουλο: Ένταση και επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας – Χημικά και προσαγωγές
- Πώς να μειώσεις τον λογαριασμό ρεύματος τον χειμώνα χωρίς να κρυώνεις
- Το Netflix αποκτά τους σούπερ ήρωες της DC – Το brand που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ πλήρως
- «Είναι ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις της γενιάς μας» – H Μάργκοτ Ρόμπι για τον Τζέικομπ Έλορντι στα Ανεμοδαρμένα Ύψη
- Διαδοχικές παρεμβάσεις Καραμανλή για αγροτικό και κρίση θεσμών – Τι θα πει για δύο θέματα που καίνε την κυβέρνηση


