Στην Ιαπωνία εντοπίστηκε η μοναδική αλουμινένια Ferrari 365 GTB/4 Daytona, οπού ο ιδιοκτήτης της την κρατούσε μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα για σχεδόν 40 χρόνια.

Αν και η ιταλική φίρμα παρήγαγε την περίοδο 1969-1973 περισσότερα από 1.200 αντίτυπα του αυτοκινήτου, μόλις ένα διέθετε αλουμινένιο αμάξωμα, στα πρότυπα εκείνων που συμμετείχαν στον 24ωρο αγώνα της Daytona.

Με αριθμό πλαισίου 12653, αποτέλεσε την τριακοστή 365 GTB/4 που πέρασε από τη γραμμή παραγωγής της Ferrari, διαθέτοντας -περά από το αλουμινένιο αμάξωμα- καλύμματα προβολέων από συνθετικό γυαλί και ηλεκτρικά παράθυρα.

Η Daytona του 1969 άλλαξε πολλές φορές χέρια επί ιταλικού εδάφους όπου και παρέμεινε ως τον Ιούλιο του 1971. Την αμέσως επόμενη χρονιά έκανε την εμφάνιση της σε ιαπωνικό περιοδικό αυτοκινήτου, ωστόσο, το 1979 ο τελευταίος από τους ιδιοκτήτες της αποφάσισε να την αποσύρει από την ενεργό δράση, διατηρώντας την σε έναν σχεδόν αυτοσχέδιο γκαράζ για τέσσερις δεκαετίες.

Τα καλά νέα είναι ότι το μοναδικό δείγμα της αλουμινένιας 365 GTB/4 διατήρησε όλα αυτά τα χρόνια την αυθεντικότητά της, ενώ οι φθορές που προκάλεσε το πέρασμα του χρόνου δεν είναι μη αναστρέψιμες.

Μάλιστα, το γεγονός ότι από το 1969 μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 36.690 χιλιόμετρα, συνιστά ένα ακόμα κίνητρο για τους συλλέκτες που θα θελήσουν να την προσθέσουν στη συλλογή τους.

Ο οίκος Sotheby’s, ο οποίος και θα διεκπεραιώσει τη δημοπρασία του αυτοκινήτου, υπολογίζει πως η αξία του θα αγγίξει τα 1,7 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο, δεν λίγες οι φορές που προτάσεις της Ferrari… διαψεύδουν με τις «επιδόσεις» τους ακόμα και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.

auto.in.gr