Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Τα επενδυτικά σχέδια της κοινοπραξίας που απέκτησε τον ΟΛΘ

Τα επενδυτικά σχέδια της κοινοπραξίας που απέκτησε τον ΟΛΘ

Επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ σε τέσσερα χρόνια με την ανακατασκευή του προβλήτα στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, την αντικατάσταση των γερανογεφυρών, αλλά και την αύξηση του φορτίου των εμπορευματοκιβωτίων είναι μεταξύ των σχεδίων της κοινοπραξίας που πήρε το 67% του ΟΛΘ.

Επενδύσεις 180 εκατομμυρίων ευρώ σε τέσσερα χρόνια, με την ανακατασκευή του προβλήτα στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, την αντικατάσταση των γερανογεφυρών, αλλά και την αύξηση του φορτίου των εμπορευματοκιβωτίων, που αυτή τη στιγμή είναι στα 350.000 TEU, είναι στις άμεσες προτεραιότητες της κοινοπραξίας «Deutsche Invest Equity Partners GmbH», «Belterra Investments Ltd.» και «Terminal Link SAS», μετά την ανακήρυξή της ως Προτιμώμενου Επενδυτή για την απόκτηση του 67% των μετοχών της εταιρείας Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ΑΕ.

Σκοπός του νέου σχήματος είναι έως τα τέλη του έτους να έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για τη σύσταση του νέου ΔΣ του ΟΛΘ και να αρχίσουν να «δουλεύουν με ταχείς ρυθμούς οι μηχανές» για την υλοποίηση του 4ετούς σε πρώτη φάση επενδυτικού πλάνου που περιλαμβάνει κυρίως την επέκταση της προβλήτας στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων που θα επεκταθεί στα 440 μέτρα μήκος και θα εκβαθυνθεί στα 16,5 μέτρα από 12 που είναι σήμερα, ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί πλοία χωρητικότητας έως 12.000 με 13.000 teu.

Αυτή τη στιγμή το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μπορεί να εξυπηρετεί πλοία έως 4.500 teu.

Όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν στελέχη του νέου σχήματος με ναυτιλιακούς συντάκτες στην Αθήνα, στόχος του νέου κοινοπρακτικού σχήματος είναι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να αποτελέσει εμπορικό κόμβο των Βαλκανίων, δημιουργώντας συνέργειες με λιμάνια της Βουλγαρίας, των Σκοπίων και της Ρουμανίας, αλλά και αξιοποιώντας τις συνδυασμένες μεταφορές σε όλη τη μεταφορική αλυσίδα.

Αναφορικά με τον ΟΛΠ τα στελέχη του νέου σχήματος δεν βλέπουν θέμα ανταγωνισμού, καθώς δεν εξυπηρετούν τις ίδιες αγορές.

Ωστόσο τόνισαν ότι Πειραιάς και Θεσσαλονίκη μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά.

Σχετικά με τους χώρους πολιτιστικών και άλλων δραστηριοτήτων, επιδίωξη του νέου επενδυτικού σχήματος είναι να μην επηρεαστούν αλλά να παραμείνουν ανοικτοί στους πολίτες και επισκέπτες της Θεσσαλονίκης ενώ τα στελέχη της κοινοπραξίας εξέφρασαν την ικανοποίησή τους από τις ως τώρα επαφές που είχαν με τους εκπροσώπους του ΤΑΙΠΕΔ, της κυβέρνησης αλλά και της επιχειρηματικής κοινότητας της πόλης, κάνοντας ιδιαίτερη θετική αναφορά στον δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη.

Για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, τα στελέχη της κοινοπραξίας τόνισαν ότι για να αναπτυχθεί θα πρέπει να υπάρξουν συζητήσεις και συνέργειες με πολλούς αρμόδιους φορείς της πόλης, ενώ για την ακτοπλοΐα είναι ένα θέμα που θα μελετηθεί σε επόμενο στάδιο, εκφράζοντας, ωστόσο, αισιοδοξία για τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Θεσσαλονίκη- Σμύρνη.

Η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ είχε χθες συνάντηση με εκπροσώπους της κοινοπραξίας. Ο φάκελος της διαγωνιστικής διαδικασίας έχει ήδη υποβληθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για προσυμβατικό έλεγχο.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024