Σε δέκα μέρες η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής στο Άδενδρο
Συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής στο σημείο του δυστυχήματος από τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, στο Αδενδρο Θεσσαλονίκης. Η πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής λειτουργίας στο σημείο αναμένεται σε δέκα με δώδεκα ημέρες, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Πετράκης.
Συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης της σιδηροδρομικής γραμμής στο σημείο του δυστυχήματος από τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, στο Αδενδρο Θεσσαλονίκης.
Η πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής λειτουργίας στο σημείο αναμένεται σε δέκα με δώδεκα ημέρες, ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Πετράκης.
«Εχει ήδη απομακρυνθεί το πρώτο βαγόνι, αυτό που ήταν από την αντίθετη μεριά του σπιτιού. Εχει αρχίσει και η απομάκρυνση του δεύτερου, δυστυχώς όμως η βροχή με τη λάσπη δυσκόλεψε τη διαδικασία. Είχαμε μια μικρή καθυστέρηση, αλλά πιστεύω πως θα έχουμε έως την Πέμπτη την κατεδάφιση του σπιτιού» είπε, σημειώνοντας ότι ο ΟΣΕ είναι σεετοιμότητα να ξεκινήσει τα απαραίτητα έργα με την ΕΡΓΟΣΕ και τη θυγατρική του εταιρεία, ώστε σε δέκα με δώδεκα μέρες να αποκατασταθεί 100% η κυκλοφορία.
Σύμφωνα με τον κ. Πετράκη, το τι συνέβη στην περίπτωση του δυστυχήματος «είναι δουλειά των τριών ειδικών εμπειρογνωμόνων, που αναλύουν τις συνθήκες, ώστε να βρουν τα αίτια. Μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι, αφού καταγράψουν τα στοιχεία από τις εμπειρίες του παρελθόντος, τις εμπειρίες όσων ήταν μέσα και γύρω από το τρένο, θα βγάλουν τα συμπεράσματά τους».
«Ολα τα άλλα που ακούγονται είναι εικασίες, βάσιμες ή όχι» είπε ο κ. Πετράκης. «Είναι πάρα πολύ σύντομο το διάστημα στο οποίο θα βγει το βασικό πόρισμα, θα έχουμε τα πολύ βασικά συμπεράσματα… Ολοι θα μπορούμε να ξέρουμε τι συνέβη με πολύ μεγάλη ακρίβεια την Παρασκευή το απόγευμα» κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.
Σε ό,τι αφορά στην αυτοματοποίηση της λειτουργίας του ΟΣΕ, ο κ. Πετράκης ανέφερε πως από το 2015 έχει «ξεκινήσει μια νέα προσπάθεια να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος», καθώς η τεχνολογία «βοηθάει στην ασφάλεια».
Οπως ανέφερε, στο τέλος του 2020 «τουλάχιστον στη βασική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, θα λειτουργεί το σύστημα TCS, το σύστημα το οποίο μπορεί να καλύψει και το ανθρώπινο λάθος».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Χίος: Διάσωση μητέρας και γιου από το φλεγόμενο σπίτι τους
- Νέλσον Μαντέλα: Ο ισόβιος αγώνας κατά του ρατσισμού
- Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στα Διαβατά
- Ελβετικό φράγκο: Έφτασε η κρίσιμη δίκη στον Άρειο Πάγο – Προσφυγή 200.000 πολιτών
- Η La Liga πάει τους παίκτες στα δικαστήρια
- «Καραγκιόζη… Χάσαμε τον Αϊ Βασίλη!»: Με τη Ματίνα Νικολάου στο θέατρο Σκιών του Π. Χατζηαναγνώστου


