H LEGO κόβει τη διαφήμιση από την Daily Mail για το πρωτοσέλιδο μίσους
Το πρόσφατο πρωτοσέλιδο της Daily Mail με σαφή προσπάθεια σπίλωσης των δικαστών που αποφάσισαν ότι το Κοινοβούλιο της Βρετανίας πρέπει να έχει λόγο στο Brexit προκάλεσε την αντίδραση της LEGO. Η δανέζικη εταιρεία αποφάσισε να κόψει τις διαφημίσεις από το συγκεκριμένο έντυπο.
Spotlight
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
-
Δεκτή η προσφυγή γονέα θύματος στα Τέμπη κατά εισαγγελικής απόφασης - Παραπέμπεται στον Άρειο Πάγο
-
Γιατί μπορεί να γίνει επικίνδυνο το «αθώο» τρίψιμο στα μάτια
-
Πόσες ζωές έχουν σωθεί χάρη στα εμβόλια; Τουλάχιστον 15 φορές ο πληθυσμός της Ελλάδας
Το πρόσφατο πρωτοσέλιδο της Daily Mail με σαφή προσπάθεια σπίλωσης των δικαστών που αποφάσισαν ότι το Κοινοβούλιο της Βρετανίας πρέπει να έχει λόγο στο Brexit προκάλεσε την αντίδραση της LEGO.
Η δανέζικη εταιρεία αποφάσισε να κόψει τις διαφημίσεις από το συγκεκριμένο έντυπο, ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα της εκστρατείας Stop Funding Hate.
Στόχος της εκστρατείας είναι να πάψουν επιχειρήσεις να διαφημίζονται σε έντυπα -κυρίως εφημερίδες- που υποκινούν σε μίσος ή σπίλωση ανθρώπων.
H Daily Μail σε εκείνο το πρωτοσέλιδο μιλούσε για «εχθρούς του λαού», βάζοντας τις φωτογραφίες των τριών δικαστών και αφήνοντας υπονοούμενα για την ιδιωτική τους ζωή.
Είχε προηγηθεί και η επιστολή ενός πατέρα στην εταιρεία, στην οποία εξηγούσε την αγάπη του για τα LEGO και πώς αυτή πέρασε στο παιδί του, αλλά -τόνιζε: «δεν μπορώ να παίρνω την εφημερίδα για τις προσφορές που δίνετε μέσω αυτής, γιατί αυτού του είδους οι εφημερίδες λένε ψέματα για τους ανθρώπους, για μερικούς από τους φίλους του στο σχολείο. Ακόμα και το παιδί μου το αντιλαμβάνεται.»
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις